SnowWolverine 2008/2009 !?

lonmag

Välkänd medlem
12 jan 2008
188
0
6
Stockholm/Ockelbo/Vännäs
Skickade följande fråga under Juli till företaget ifråga- fick svar idag....

=========================================================
" Hav förströstan, det kommer en skoter. Vi har dock haft på tok för mycket att göra. Vi har bla utvecklat en e-handelshemsida som öppnar inom kort. Där kan man beställa både skoter, reservdelar och tillbehör."

Tack för visat intresse!

Vänligen
SnoWolverine

=========================================================


Svensk snöskoter till slut?
 

BowmorE

Välkänd medlem
3 feb 2005
1.108
1
16
38
kiruna
jag har vänta på denna skoter men jag börjar få mina aningar om att den inte kommer att nå snön.
men gör det det så spelar det ingen roll. jag ska ha en sådan.!
 

Sir Drink ALot

Aktiv medlem
22 dec 2007
64
0
6
Undersåker
Efter att ha varit ut en sväng med Volwerine i sommar så är jag hyggligt säker på att det kommer en maskin i vinter. Dom kommer att inom kort släppa en reklamfilm och sedan kommer det dyka upp maskiner på mässor och liknande.
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Synd att det går så segt bara...

Man hinner ju lessna innnan den dyker upp :(
 

Sir Drink ALot

Aktiv medlem
22 dec 2007
64
0
6
Undersåker
Det finns två bilder på deras skoter som jag tog när vi filmade lite i juni. På film kommer det om drygt en månad från mig och deras reklamfilm kommer innom snart åxå.
Länken nedan går till ett galleri med screenshots från kommande Tjufritt 2008.

tjufritt.agasam-film.com
 

Sir Drink ALot

Aktiv medlem
22 dec 2007
64
0
6
Undersåker
Kom ihåg att det var vid filmandet prototyper. Vissa saker fick jag inte ens filma. Men jag kan säga att fronten kommer att vara högre. Det var en sak som jag faktiskt frågade vid filmningen. Hur hög vet jag inte exakt. Men det är ingen cross skoter så det blir nog ingen halvmeter. Det kommer nog snart slutgiltiga spec'ar och då vet vi alla.
 

Barnesjake

Aktiv medlem
1 apr 2008
78
1
6
Norrland
Stod om företaget i Di idag. Kommer kosta kring 200´. "Den som väljer Harley bland mc tror jag oxå attraheras av Snowolverine"(citat i artikeln)
 

Gården

Välkänd medlem
23 nov 2006
510
0
16
Bollnäs
Det stod i dagens industri idag att de kommer säljas ett ex antal iår fast de kommer att vara till för uthyrning, det för att dom skall kunna åtgärda alla barnsjukdommar innan de säljs tilll privatpersoner. Om jag inte mins fel så är målet att dom skall börja säljas ännu nästa vinter för strax under 200 tusen =)
 

Noname

Aktiv medlem
25 aug 2008
72
0
6
Jag tippar på att det hela blir pannkaka. Att wolverine haft mycket att göra förstår jag då dom har tagit på sig endel legojobb på sidan av sin skoter "utveckling". Jag kan inte påstå att det verkar hända mycket i fabriken.
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
SnowWolverine

Jag tippar på att det hela blir pannkaka.
Att wolverine haft mycket att göra förstår jag då dom har tagit på sig endel legojobb på sidan av sin skoter "utveckling".
Jag kan inte påstå att det verkar hända mycket i fabriken.
För företaget Wolverine's skull så tror jag faktiskt att projektet börjar att ha dragit ut fööööör läääääänge på tiden då maskinen kanske tom börjar att vara "omodern" innan den ens har hunnit ut på marknaden.
*Tyvärr* :hmmmm:

Detta projekt slutar nog med en prakt crash tror jag.
 

Noname

Aktiv medlem
25 aug 2008
72
0
6
Får väl se det till vintern då när skotrarna ska ut till uthyrare

Vilka skotrar? Vad jag har hört så finns det inte en enda skoter i produktion än. Det kanske är dags nu om dom ska ut till vintern.. Vilket antagligen inte kommer att hända.