Snyggaste respektive fulaste skotern som gjorts?

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
Riktigt fula skotrar är ju dem nya skidoo legend och freestyle..
Snygga tycker jag är polaris pro x2or, iqs ex rmk, assault, dem nya pro rmk (alla pro ride chassin) de flesta med xp chassi :)
 

tokerik

Välkänd medlem
2 dec 2010
626
0
16
Trosa / Stockholm
Fulaste skotern nånsin, oavsett om boggiefjädringen har fått bra betyg:
Skärmavbild 2011-01-26 kl. 20.08.57.jpg

Polaris förstörde verkligen sitt varumärkte i mina ögon. Fulaste bakdel nånsin men resten är inte speciellt imponerande heller. Fortfarande är en ren bandtunnel med så lite krimskrams som möjligt snyggast. Tyvärr har jag själv lite plast där bak på tunneln.
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
49
Orsa
Detta tycker jag.
Arctics gamla F serien (läs firecat) och Yamaha Viper är de finaste skotrar som gjorts i mina ögon, den vita freeride (XP) tycker jag är riktigt lyckad av de "nya" skotrarna
sen har vi vissa av dom fulaste i mitt tycke och det är Arctics nya f serie och polaris fusion, Yamaha MP får även en pallplats i fulaste skotern =)
 

big_c_tyner

Välkänd medlem
6 dec 2005
697
0
16
storsjö
snyggast:ski-doo summit 600/800x -02
fulaste: dom flesta yamaha, fusion, ski-horse, storm, rev -03 och äldre arctic cat´s.
 

Smithers

Välkänd medlem
22 nov 2007
514
0
16
umeå

Där har vi den.

Snyggast hitentills... många år kvar tills man kan göra en lika snygg maskin, jämförelsevis med andra skotrar i samma åldersgrupp.
Måste hålla med lite synd bara på dom grön och otroligt små vändhjulen!!
 

svarvarm

Välkänd medlem
7 okt 2010
276
2
16
Malmberget
Sv: Re: Snyggaste respektive fulaste skotern som gjorts?

REVen är ju typ exempel på att detaljerna gör skillnaden, 03as vanlig är ju så jäääävla ful, alla säger att det bara tog tid att vänja sig... nej, den är fortfarande lika äcklig, phazer ruta från -90 och bäversvans. men kollar man på typ en 05as 440 så är dom ju genast snygg. gamla F serien håller ju fortfarande i utseendet.
Gamla F-serien hade kunnat börja tillverkas idag och den hade gjort succe. Den är ännu grymt snygg, om den är lite moddad såklart!
 
K

kenth

I vilken kommande Star Wars film skulle den var med i.................?