Snyggaste skotern.

  • Trådskapare Snabbast av alla!
  • Startdatum

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
fulaste är ju lätt freestyle! men viper, Iq, rev-o, rev ligger väll på top:) men vilken skoter som hälst kan egentligen bli snygg om man moddar till den! :)
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
Snyggaste enligt moa är nya M modellerna från arctic, 09erna. riktigt nice.

Fulaste:
x Polaris innan 00(?) hatar den gamla fyrkantiga indy huven.
x Yamaha i största allmänhet, spec nytro och phazer. Färdigkrockade från fabrik
x Polaris IQ, ser bara störd ut, edge chassie = patetiskt försök att "få tillbaka" indyn i en mjukare form.
x Ski-doo REV, största design missen ever. XP = "hej, jag tror jag är ett stealth plan men jag går bara sönder"
x Alla lynx innan 2005?, en begagnad ski-doo med nya klistermärken och andra dämpare, lamt.
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
49
Orsa
nr 1 vipern e juh skitsnygg
nr 2 f7 är skitläcker
nr 3 Lynx XTRIM SC 800 -09 (ha begär)
 
R

Robin

Du tycker inte att den är lite för mycket? Den är väl inte direkt ful, men det är lite mycket av allt..
Kan det bli för mkt av det goda?;)

Känns ju som att det är hela iden med dess färg och dekalsättning, sticka ut mkt från mängden, väldigt kaxigt som om den skulle fnysa åt alla andra maskiner på leden, att sätta sig upp högre än alla andra osv, samtidigt som det är lite oldschool med flames.

Men det trevligaste måste ju ändå vara att man aldrig träffar på någon på leden med likadan maskin, vad jag vet har jag hitills aldrig träffat någon.
I det umgänge man kör i kan det finnas 4-5st revar/XP, 2-3 IQs 3-4 prox osvosv. Men alltid max en 04as pro xr.
 

Mach1 General

Välkänd medlem
22 okt 2009
100
1
6
Sv: RE: Snyggaste skotern.

Storm 96á
håller med! den e snygg.....fast min personliga favorit är ändå en Mach Z från-95 Limited only in US. tror jag?!! hittade en bild på detta ovanliga dekalschemat! eller kan nån annan här hjälpa mig vad som är så speciellt med den? Jag minns bara att Ski-doos bästa cross förare genom tiderna Krister Jonsson körde en sådan de sista åren!
mach z..jpg
 

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
Rmk Pro R är ju sjukt snygg. vanliga rushen var full som stryk men med en riktig "röv" på den så vart allt annorlunda:p
 

Lagasse

Välkänd medlem
13 okt 2006
220
0
16
Ljusdal
www.drcljusdal.se
Jag tycker det är en Polaris åtminstone. Av de nyare är det nog fasicken Pro-RMK 800, med röd färgsättning. Annars får jag lov att lägga min röst på en XCR 440 -98. Vilka jag för övrigt har för mig att det såldes 8 st av i Sverige, och resten är importerade.