Sommarleksaker

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Har en Volvo 144 med trimmad B20 (org 80hk nu ca.130 å rapp å med ett bra bottenvrid) som kommer få de varmt i sommar =P Kanske man skulle ha flyttat över med motorn till 142an ist.

Sen om de går som jag vill så kanske skotern kommer bytas mot en till bil :D
 
D

Deleted member 6797

sj så har ja bara moppe på sommarn

just nu en suzuki k50i men den ska säljas

så kommer låna farsans trimme dakota för att frakta röven på, ( är bara 17 i sommar )

å så får ja it köpa cross men alla andra polare har de. han säger dom rakklar bara
 

ErikBerg

Välkänd medlem
14 apr 2006
2.957
8
38
Utanför Umeå
BMW 2002tii 1975.
Öppen styrpulpet, 4,5 m, med Yamaha 15 hk och avancerat Garmin ekolod.
Plus fiskeutrustningen förstås: 4 flugspön+rullar, 2 havsfiskeutrustningar m fl, totalt 10 kompletta utrustningar.
 
Last edited:

hadda

Välkänd medlem
7 sept 2008
424
0
16
Njurunda
sommarleksak ja båten då en Fugetive med hemma modade stolar och ruta jävulst grym båt med en 30 hk på går ca 55 knop fast har alldrig åk de med den. kör du över 40 knop me han så ja fy fan du skiter ner dig kan ja lova.
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Peugeot 205 CTI (Gti version i Cab utförande) ;) - Totalt slutkörd! Ska dock turbo konverteras

Honda Cm125T 1982 - Otroligt skön glidar hoj för att vara 125cc, passar mig bra som är kort.

DBS Phanter 1978 - Sachs 3vxl med 21mm fugge / insug o lite bondtrim. Toppar c:a 70km/h. Juste, den har ett framlyse också.


Sen förhoppningsvis blir det en Yamaha WR250f till sommaren! :aetsch:




 
D

Deleted member 6797

bara å köpa dig en yamaha cross så får du visa farsgubben din att hans tid är över med racklande j*vla husqvarnor och annat svenskt skit

jo de vill ja. men de e bara de att han säger att ja kommer åka fast å allt bla bla
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
jo de vill ja. men de e bara de att han säger att ja kommer åka fast å allt bla bla
vet folk som har kört ifrån snuten med en otrimmad FS-1a.. kan man köra så åker man inte fast :rock: dock känns det skönt att min prövotid går ut nu i början på juni för jag ska ha cross till sommarn :argh:
 
D

Deleted member 6797

vet folk som har kört ifrån snuten med en otrimmad FS-1a.. kan man köra så åker man inte fast :rock: dock känns det skönt att min prövotid går ut nu i början på juni för jag ska ha cross till sommarn :argh:

har kört ifrån snuten med min derbi å mt.n så ja kan köra:) men dock har ja alltid kört trimmat å kört i stan sen ja var 13 utan lysen å bromsar, de fick ja men it får ja köra cross

men får ändå it förrens ja e 18. han e taski:bawling:
 
6

600xrs

nu spårar det ut och blir en 'jag är värst, jag har cyklat ifrån snuten'-tråd.
många gånger kommer hojjåkare undan pga. att dom inte jagar speciellt mycket.

jag har flera gånger kört över stan med crossen, har mött polisbilar på vägen, har kört förbi stillastående polisbilar.. enda som hänt är att dom EN gång kört efter i lugn hastighet och kollat åt vilket håll jag åkte, aldrig någon jakt.
dom vet garanterat att om dom med bil jagar en cross/moppe så är det mer risk för olycka än om denne får 'smita'. men däremot om ni blir jagade av snutar med enduro-hojjar, då får ni vara ganska duktiga om ni kör ifrån med en moppe och och matpåsar på styret.
 

Joint__

Välkänd medlem
8 aug 2008
656
2
18
Umeå
en yamaha yz 125 -98 och en liten räcer suzuki rm 50.
ett antal cyklar, och en fiskebåt med 15 starka hästar
 

motor ålle

Välkänd medlem
26 nov 2006
266
0
16
Ö-VIK
toyota tercel (tuktas ute på lägdan;)

beta rr50 -08

sportbåt från sent 60 tal, som jag startade en renovering på förra sommaren som blir klar till sommarer:)

sen en specialized p1 07