E
Ej medlem/Inloggad
Tänkte byta upp mig från min Yamaha GP 440 -79 och står i valet och kvalet mellan en Yamaha SRX 700 -99 och en Arctic Cat ZRT 800 -99 eller -00. Vet inte om det är någon större skillnad annat än grönfärgen mellan Arctics 99 o 00 men tycker -00an ser lite fräckare ut. Har aldrig kört någon av dessa modeller utan hoppas på lite synpunkter från er!
Båda verkar ha som nackdel att de är tunga och först o främst ledskotrar men det är en ledskoter som jag är ute efter. Vill naturligtvis kunna vika utanför spåret utan att fastna men det är väl bara att hålla uppe farten... Någon som vet om kvaliten skiljer åt mellan dessa märken eller kanske har ett tips på annan liknande maskin?
Mvh
Båda verkar ha som nackdel att de är tunga och först o främst ledskotrar men det är en ledskoter som jag är ute efter. Vill naturligtvis kunna vika utanför spåret utan att fastna men det är väl bara att hålla uppe farten... Någon som vet om kvaliten skiljer åt mellan dessa märken eller kanske har ett tips på annan liknande maskin?
Mvh