Värmepistol å böja lite försiktigt,om det är lite hårdare plast borde det funka...
Jag skulle inte tagit bort den om jag hade en västekyld skoter iaf. Tror det tar allrahelst med stryk om du inte har isrivare på hårt underlag.Vill bara veta, försämras kylning av slides och motorn mycket om man skulle behöva köra utan stänklapp?
Nej men å ligga bakom mig är ju inte mitt problem :aetsch:Närrå, de skulle såklart inte vara roligt. Men undrade bara, men då vet jag. Om man skulle göra det ska det vara när det är mycket snö/nysnö..Jag skulle inte tagit bort den om jag hade en västekyld skoter iaf. Tror det tar allrahelst med stryk om du inte har isrivare på hårt underlag.
Dessutom skulle jag heller inte vilja ligga bakom dig om du inte har läppen kvar.
Det är ju ändå ganska riskfritt att man hamnar bakom en SXR... :aetsch:Jag skulle inte tagit bort den om jag hade en västekyld skoter iaf. Tror det tar allrahelst med stryk om du inte har isrivare på hårt underlag.
Dessutom skulle jag heller inte vilja ligga bakom dig om du inte har läppen kvar.
Du hamnar inte bakom, en SXR hamnar framför å då *****r sprutar de kan ja lova.Det är ju ändå ganska riskfritt att man hamnar bakom en SXR... :aetsch:
Jag personligen ser ingen anledning till varför man skulle vilja köra utan, och kör man led så vill man ju ha så mycket kylning man kan få för slides och kylarvätska.
Vill bara veta, försämras kylning av slides och motorn mycket om man skulle behöva köra utan stänklapp?
Tack för tipset!min börja gå för varmt när jag gasa efter led å stänkan uppe, du kan ju göra som det är på min skoter, ha en öggla på stänkan å sätt upp den då å då
De eller så vill de vara som de stora grabbarna 440stänk elr likande som lutar bakåt.Herregud.. varför vill du vinkla bak stänklappen? Finns ju inget så töntigt som småungar som viker upp sin lapp och sen ställer sig i nån driva eller på leden å tittar bak och gasar på för att se hur mycke de sprutar snö, "skit coolt"..
Det är ju en sak om den är ivägen vid tex backning osv eller om den lossnar eller går av eller liknande men att vinkla upp enbart för att de ska spruta mer snö? förstår inte riktigt varför..