Stora skål-tråden! (Åldersgräns!)

Stugsittaren

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.163
98
48
Sveriges motsvarighet till Afrika
Blandat med ljusa Lager. Nils Oscars god lager Wisby Pils Karlovac Urquell och några flarror rötjut av outalbar sort. Laggavulin och lite glögg med rom i :)

Jag gissar att jag inte smäller i mig allt denna helg :eyebrows:
 

eron

Välkänd medlem
19 aug 2010
296
1
18
Boden
Skål :) efter en dag i pålkem en bastu några pils och en smutt plantation mår man ganska bra!
 

potatisgrisen

Välkänd medlem
21 jan 2013
1.563
3
16
flarken
Nyduschad efter en heldag i brant skogsterräng med mycke fastkörningar ska man öppna en kall staropramen och hälla upp en skvätt 18årig laphroaig, sen lägga sig i soffan och känna hur varje kroppsdel värker. DÄR har du ett framgångskoncept.
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
Jag provade ett sämre koncept idag.
Körning från 0800 tills tanken var tom och sedan femtioårskalas fram till nu.
Inte optimalt, ögonen går i kors.. :)
 

MattiasElg

Välkänd medlem
15 sept 2012
696
0
16
Ånge
Sitter i Baktvattnet/Åkersjön nu med en drink i näven, gammlingarna sover och morgondagen bjuder på fin skoteråkning. Både snö och alkhohol finns det gott om så säsongen är inte slut än. Skål på er!
 

DaGmarDasK

Välkänd medlem
11 apr 2010
564
1
18
falun
Då sitter man och lystnar på Rob Zombie-superbeast och minns tidiga slednecks filmer och det där sköna spelet som fanns till ps1 där man kunde köra en sån skoter som pappa hade innan han fick för sig att han skulle ha dubbeldyna....
SKÅL på er!!
föresten, är det bara jag som får en skön kittlande känsla i pungen när man flyger över ett krön me skotärn??
jävlar vad jag saknar vintern nu.
 

Erskeperske

Välkänd medlem
9 jan 2012
598
2
18
Färila
Avnjuter ett par lagom kylda Nils Oskar God Lager samtidigt som gastummen håller på att ryckas ur led, nu hoppas vi Kung Bore kommer tidigt i år =) Stor skål på er kamrater!!