Yamaha_nisse Välkänd medlem 22 mar 2007 7.744 5 36 Eskilstuna / Åre www.ayriders.com 5 dec 2007 #21 w3stman skrev: Jaha, du menar den plasten som blir som en ring runt styrpinnen när man tar av huven? Har inte haft något problem med den än iallafall :beer: Click to expand... Jo brukar funka bra, men det blev väldans mkt mera plats när jag kapade bort den=) //Rasmus
w3stman skrev: Jaha, du menar den plasten som blir som en ring runt styrpinnen när man tar av huven? Har inte haft något problem med den än iallafall :beer: Click to expand... Jo brukar funka bra, men det blev väldans mkt mera plats när jag kapade bort den=) //Rasmus
W w3stman 5 dec 2007 #22 mk1 is hardcore skrev: jag har höjt mitt styre så jag kan stå raklång och hålla i styret och de ända jag bytte va broms slangen... :hello: tack och hej Click to expand... Jo jag kan nästan stå raklång, blir svårt å göra det när jag är 195cm lång :hmmmm: Jag drog om min bromsslang bara så blev det mycket bättre Yamaha_nisse skrev: Jo brukar funka bra, men det blev väldans mkt mera plats när jag kapade bort den=) //Rasmus Click to expand... Okej, nej men vi får se och hoppas på att det håller
mk1 is hardcore skrev: jag har höjt mitt styre så jag kan stå raklång och hålla i styret och de ända jag bytte va broms slangen... :hello: tack och hej Click to expand... Jo jag kan nästan stå raklång, blir svårt å göra det när jag är 195cm lång :hmmmm: Jag drog om min bromsslang bara så blev det mycket bättre Yamaha_nisse skrev: Jo brukar funka bra, men det blev väldans mkt mera plats när jag kapade bort den=) //Rasmus Click to expand... Okej, nej men vi får se och hoppas på att det håller
mk1 is hardcore Aktiv medlem 4 mar 2007 54 0 1 the hills off grangärde 6 dec 2007 #23 Jag har fått upp en bild på min profil nu som visar min styrhöjare. Jag har bara lite kabel jobb kvar...
Jag har fått upp en bild på min profil nu som visar min styrhöjare. Jag har bara lite kabel jobb kvar...