Går inte att köra så himla fort på lederna här, men dom är ju bedrövligt dåliga..
Dåliga i den bemärkelsen att det är gropigt.. Snö finns det..Uttömmande svar...
Klart som faen att jag måste ha kört in i nånting.. Undrade ju bara om det är möjligt att knäcka nya styrstål..Du menar att styrstålen skulle ha gått av under normal körning på snötäkt mark? Det låter för otroligt för att vara sant. Du måste ha kört på nånting isåntfall.
Kör du in skotern i garage eller liknande efter körning? Finns det isåntfall nån stålkant dom kan haka i så är det inte omöjligt iallafall att dom knäcks
Klart att det är möjligt. Har det varit någon kallgrad och du har donkat in med skidorna i någonting så kan stålena såklart ha smullit av. Frågan är ju bara om det inte är lättare att tippa upp skotern och kolla istället för att vi ska sitta och spekulera om vad som kan ha hänt..? :biggrin1:Klart som faen att jag måste ha kört in i nånting.. Undrade ju bara om det är möjligt att knäcka nya styrstål..
Jag kör in skotern i garage, men använder plattor med hjul på inne i garaget.
Haha klart det är lättare att tippa omkull den. Men inte i garaget..Klart att det är möjligt. Har det varit någon kallgrad och du har donkat in med skidorna i någonting så kan stålena såklart ha smullit av. Frågan är ju bara om det inte är lättare att tippa upp skotern och kolla istället för att vi ska sitta och spekulera om vad som kan ha hänt..? :biggrin1: