Syrhöjare

RMK700Woopie

Välkänd medlem
1 jan 2000
732
0
16
38
Kiruna, Käymäjärvi
Det är bara att skruva lös styret å se hur mycket man kan lyfta upp den utan att den fastnar eller inte går att vrida utan det tar emot.
skulle tippa på en 1 tums eller 2 tums.

 

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
Jag blir genast nyfiken på hur du tänkt lösa en höjning av styret då mycket är inbakat i styret och lykthuven. Ska du rent av kanske byta styre eller bara ta bort kåpan? I båda fallen blir den märkbart mycket tuffare ;)
 

phazer

Medlem
1 jan 2000
8
0
1
jag har iaf tagit bort kåpan!å om man kollar där bakom ser man ju att styret inte sitter som på vanliga skotrar utom att själva styret är lite special vet inte hur man ksa förklara men alla phazerägare vet nog hur det ser ut under kåpan!så att byta styre kan du nog glöma!då måste du jö sätta en höjjare på ca 10 tum för att få upp den i orginalhöjd sen skulle den ju vara högre också så sattsa på typ 11 tum!ir så förlänger du stålpinner som styret sitter fasst med!det är iaf jävligt mkt snyggare/häftigare utan kåpjäveln framförstyret osså pappa på att höja den bak!jag har sänkt ner mitt boggie fäste mha lite stålpinnar!men bara bak!går som en gud i snön å även rätt bra på vatten!klättrar som en bergsget å rolig att kolla på då den är högre än mxz å sån ny skit:p