System-1 teaser..

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
jadu....
Fy faun vad Svenska skoterfilmer ökar i klass från år till år, den här trailern var ett bra exempel.
 
D

Deleted member 9532

Blir riktigt imponerad av Trailern. Kommer den att säljas eller finnas tillgänglig för nedladdning på någon front?
 

Häggroth

Välkänd medlem
1 aug 2004
188
0
6
41
Kiruna
www.system-1.se
Tjena

Ja det är json som har klippt filmen. För tillfället finns det inte tillräckligt med material till en hel film, men vi har äntligen börjat få snö här uppe i kiruna trakterna så vi börjar filma en ***** massa snart. Till sommaren/hösten kommer det en längre film och vad jag vet kommer den helt klart vara gratis att tanka ner. Hela gänget har fixat säsongsboende uppe i björkliden/riksgränsen fjällen så nu är det bara för oss att filma sjukt mkt :) och för er som bor här uppe i norr kanske ni missat detta:



kommer ske på parkskolan parkeringen i kiruna nästa lördag
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
jadu....
Fy faun vad Svenska skoterfilmer ökar i klass från år till år,
den här trailern var ett bra exempel.

Tycker du verkligen det ? :confused:
Inget ont om skoterkörningarna och klippningen,
MEN det övriga lämnar en hel del övrigt att önska på mogenhets fronten !!! :mad:
Jävligt barnsliga saker enligt mig.




.
 

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
Tycker du verkligen det ? :confused:
Inget ont om skoterkörningarna och klippningen,
MEN det övriga lämnar en hel del övrigt att önska på mogenhets fronten !!! :mad:
Jävligt barnsliga saker enligt mig.
Javisst, lite mycket ungdomsfylla, buskörning på vägar med skoter, cross, MC osv är det.
Däremot blir de snyggare klippt, passar mer med musik, mer avancerad åkning och så, filmerna i helhet blir bättre.
 

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
Varför inte hålla sig till skoterkörning när den är som bäst?

Allt ifrån fiddys och fjortisfylla till klotter, nej, usch!:mad:
 

Gubbe

Välkänd medlem
12 dec 2007
188
0
6
Ser lovande ut, men jag är inte alls intresserad av att se öldrickande, klotter och kundvagnskörning (jackass har redan nött ut den genren) - så skippa tonårsflamset.
 

Habbeli

Välkänd medlem
1 jan 2000
352
0
16
Sverige
Tycker du verkligen det ? :confused:
Inget ont om skoterkörningarna och klippningen,
MEN det övriga lämnar en hel del övrigt att önska på mogenhets fronten !!! :mad:
Jävligt barnsliga saker enligt mig.




.
Håller fullständigt med, och varför så h-vetes snabba klipp???
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Snyggast var ju skoterklippen.

Håll er till de vet ja.

Det är nog bra att göra en hel film av.
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Roligt med åsikter....

Lite mycket ungdomsfylla, buskörning på vägar med skoter, cross, MC osv är det.
Varför inte hålla sig till skoterkörning när den är som bäst ?

Allt ifrån fiddys och fjortisfylla till klotter, nej, usch ! :mad:
I´m with you on that one!
Ser lovande ut, men jag är inte alls intresserad av att se öldrickande, klotter och kundvagnskörning (jackass har redan nött ut den genren) - så skippa tonårsflamset.
Håller fullständigt med, och varför så h-vetes snabba klipp ???
Snyggast var ju skoterklippen.

Håll er till de vet ja.

Det är nog bra att göra en hel film av.

:) Vad KUL att se att fler håller med mig om att det är själva skoterkörningen som är det viktiga och inte den berömda "Svansen" som bara förstör för oss alla skoteråkare !

Näe skippa tramset och kör grabbar istället :ciao:



.
 

Casy

Välkänd medlem
5 dec 2007
628
0
16
Mörsil/Krokom
Överlag gillar jag trailern. Att klippa in andra vinteraktiviteter (små snuttar) kan vara OK enligt mig. Det blir en skön avstämning på nåt vis (tex åka snowboard, snowracer osv).
 

Häggroth

Välkänd medlem
1 aug 2004
188
0
6
41
Kiruna
www.system-1.se
tack för all kritik både bra som dålig, nått man får ta till sig till en eventuell film :) tyvärr är jag inte den som klipper filmerna så han som har talangen för att redigera är den som väljer klippen. sen är jag en av dom som kan tycka sånt där trams och utfyllnad är kul. Iofs har man ju varit med i situationerna och då blir ju allt mkt roligare.. här har ni tidigare trailers vi gjort är mkt samma material då vi varit dåliga på filma när vi kör, men annan klippning och några klipp som inte är med i dom andra

http://www.youtube.com/watch?v=i5VwmIh-Oxs

http://www.youtube.com/watch?v=V3UVc3yhK8A
 

Häggroth

Välkänd medlem
1 aug 2004
188
0
6
41
Kiruna
www.system-1.se
Vika är det som ska köra fsx? Snackade med henka i helg, han skulle komma och filma iaf...

Tomme Norrah och Anders Eriksson från ruffriders
Tommy andersén från UGR och så Niklas Blind från oss då. Kan eventuellt bli nån fler, är hemma sjukskriven så jag är inte helt uppdaterad på vad och hur allt kommer ske :)
 

Qnage

Välkänd medlem
7 jan 2008
156
0
6
Luleå
tack för all kritik både bra som dålig, nått man får ta till sig till en eventuell film :) tyvärr är jag inte den som klipper filmerna så han som har talangen för att redigera är den som väljer klippen. sen är jag en av dom som kan tycka sånt där trams och utfyllnad är kul. Iofs har man ju varit med i situationerna och då blir ju allt mkt roligare.. här har ni tidigare trailers vi gjort är mkt samma material då vi varit dåliga på filma när vi kör, men annan klippning och några klipp som inte är med i dom andra

http://www.youtube.com/watch?v=i5VwmIh-Oxs

http://www.youtube.com/watch?v=V3UVc3yhK8A
nästan alla klippen är samma i filmerna?...