Tanka skoterfilmer...

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
49
Orsa
Du skulle fixat så att man kan sortera filerna efter dom är upplagda... iof det funkar efter datum men inte efter rätt år... exempel jag vill se sen senaste upplagda filen o då kommer det upp filer uppladdade på närmaste datum men oavsett år den är upplagd
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
vafan går inte ladda ner:( det ''händer inget på utorrent... alltså den står på 0 %hela tiden, jag är värdelös på datorer men har det med extremebits eller mitt nerladdningsprogram att göra ? kunde ladda hem för nån dag sen
 
E

ejwbegysv

Jag testade nu och det fungerade.. kolla så det ör över 0 på U/L
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
dedär är väl ''gratis'' att ladda hem eftersom de är till mesta dels ''hemgjorda'' filmer, så nå ipred skit gäller inte på de där:p?
 

Stelt

Välkänd medlem
5 nov 2008
1.088
0
16
Luleå
Nej du betalar inte ett öre!:) De är helt gratis!
Missförståelse!

Ja du kan ladda ner alla filmer på den sidan utan att få besvär med böter eller liknande.
Då allt är hemmagjort eller gratis så är det fullt lagligt att ladda ner! ;)
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Sledslayers 5 kung film:beer:
sett den säkert 20 gånger men lika bra ändå
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
49
Orsa
Tankade hem en film som hette "localriders 08-09"... herregud säger jag bara... 6MINUTER lång film på 880MEG!?!?! har ni hört talas om komprimera filmer nångång (riktat till skaparen av filmen) =). sen att de snackar amerikansk gettoslang på slutet gör den inte bättre =) , ja dom är svenskar.......
 
E

ejwbegysv

Tankade hem en film som hette "localriders 08-09"... herregud säger jag bara... 6MINUTER lång film på 880MEG!?!?! har ni hört talas om komprimera filmer nångång (riktat till skaparen av filmen) =). sen att de snackar amerikansk gettoslang på slutet gör den inte bättre =) , ja dom är svenskar.......
Hehe.. ja det var lite kraftigt kanske :)
 
E

ejwbegysv

Håller på och återställer en backup nu.. hoppas att det fungerar snart..
 
E

ejwbegysv

tog lite tid att återställa 100gb :)

Nu är den uppe, dock en ganska gammal backup, men inom kort har jag fått upp de senaste filmerna också..