Tanka skoterfilmer...

J

JagLuktarGott

nån mer än för mej som Tobe 06 stannar på prick 163,79 mb ? har testat att ta bort och börja om 5ggr går snabbt som tusan upp till den nyss nämnda storleken, sen tvärstannar det bara? ;S
 
E

ejwbegysv

nån mer än för mej som Tobe 06 stannar på prick 163,79 mb ? har testat att ta bort och börja om 5ggr går snabbt som tusan upp till den nyss nämnda storleken, sen tvärstannar det bara? ;S
Det är för att den personen som laddade upp filen ej seedade klart hela filen till servern.. Så servern har bara 163,79mb av filen än.. vi får hoppas att han laddar upp resten snart.. Tyvärr går det ej att tanka hem filmen från TOBEs hemsida (länken funkar ej) heller. Om du klickar på fliken Peers i ditt torrent program så ser du hur många % av filen som alla du tankar ifrån har..
 
E

ejwbegysv

Har du ADSL så kan det bli problem om du uploadar samtidigt...

Ställ din maximala upload under inställningar till tex 50 kb/s så kanske det bli bättre....
 

kanonis

Medlem
17 jan 2005
44
0
1
35
Solna
Måste säga att detta va ett mycke trevligt engagemang :D Ska testa sen när jag har pulat lite mer med min router som inte riktigt tycker om mig för tillfället när jag vill tanka.. :p
 

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
Är GRYMT tacksam för att ejwbegysv la upp sidan! super fart, bra filmer, speciellt sånna filmer man vill se :D sett mycket bra filmer därifrån för att lugna skoter suget då det nästan tagit död på en ;)

Tack så mycke jimmy!!!
 
E

ejwbegysv

Har ja missat något? vad har hänt med sidan? vars är alla filmer??
Vid en flytt utav 2 servrar så gick allt som kunde gå fel fel... Nu är servern ominstallerad men allt fungerar inte som det ska...

Kör på en temporär mjukvara för sidan nu så ni får regga er igen... Vet inte när detta kommer att fungera igen...