Throttle lag response är det så åå 1200 renegade modellerna

samurai

Välkänd medlem
12 nov 2011
171
5
6
Borlänge
Samma här, grymt bottenvrid.
okej kanske inte ska bry mig om det då:bigsmile:

ang 1200 :an är den så tung o klumpig som alla säger eller är det vad jag tror beror på vad man jämför med. min gamla grand touring vägde 296 + förare om jag inte minns fel o jag tycker den var glad
Eller kommer jag bara bli superglad o överraskad av lite fyrtaktsvrid.
Samt ni där ute som kört mycket medm1200 an, om jag o tanten ligger o glider på i låt säga 70 km/tim ligger den lägre i varvtal då är lite intressant/ Hoj
 
Reactions: Berra460

mattgojohn

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.855
102
63
Skellefteå
Tung och klumpig är väl inte rätt att säga, beror såklart vad man jämför med. Personligen så bytte jag tillbaka till 2takt för att mina 63kg hade lite för lite att säga till om när leden blev alltför guppig, där kände jag av den extra vikten framförallt på skidorna. Jämför man med en annan 4takt så är den inte alls tung.
Däremot så känns den extra vikten av framtill om man tex jämför med en Mxz 600 Etec.
 

samurai

Välkänd medlem
12 nov 2011
171
5
6
Borlänge
Tung och klumpig är väl inte rätt att säga, beror såklart vad man jämför med. Personligen så bytte jag tillbaka till 2takt för att mina 63kg hade lite för lite att säga till om när leden blev alltför guppig, där kände jag av den extra vikten framförallt på skidorna. Jämför man med en annan 4takt så är den inte alls tung.
Däremot så känns den extra vikten av framtill om man tex jämför med en Mxz 600 Etec.
aha men då är väl ändå en nyare modell Mxz 600 smidigare än min gamla touring padda jag körde så då är det väl lungt för min del jag väger ca 80 kg:)
 

samurai

Välkänd medlem
12 nov 2011
171
5
6
Borlänge
Du kommer att bli mycket nöjd!
haha jag blev supernöjd superfrän maskin slog till på en renegade 1200 år 2013
vilket bottenvrid ooaaaooo

kom på en fråga vid första turen upp på fjället tog vi lite kort i sälen då kom medelandet Shutdown på displayen har åkt en vända till efter detta i helgen som var men då funka allt som det skulle tror jag

hittar bara i , instruktionsboken att den stängs av efter 12 minuters tomgång men så länge tog vi inte kort
tror jag väl har du nå ideer
Med vänlig hälsning, andreas
hoj