Imorgon ska jag in på byn och härja och sedan när jag blir stoppad ska jag hänvisa till den ytterst (o)intiligenta mannen på tv4 nyheterna.
Men risken/chansen att du ska träffa på en polis i Pajala är väl minimal. Se till att ha med tankkortet för du lär väl få härja på i flera timmar innan farbror blå hinner dit...Imorgon ska jag in på byn och härja och sedan när jag blir stoppad ska jag hänvisa till den ytterst intiligenta mannen på tv4 nyheterna.
:biggrin1::biggrin1:Imorgon ska jag in på byn och härja och sedan när jag blir stoppad ska jag hänvisa till den ytterst (o)intiligenta mannen på tv4 nyheterna.
Så dom flyttade slottet till gävle bara för inspelningen? coolt!I gävle körde han med medar och i stockholm med hjul
Haha, jo, risken är nog stor att det kan bli en dyr dag på bensin kontot. :bigsmile:Men risken/chansen att du ska träffa på en polis i Pajala är väl minimal. Se till att ha med tankkortet för du lär väl få härja på i flera timmar innan farbror blå hinner dit...
Vad anser du är bästa om man ska köra på cykelvägarna då?:blink1:Seriös kille som köper en splirrans Rush för att åka på cykelvägarna...not!
Nu är det ju inte så att det är polisen som skapar debatten mot skotrars vara eller icke vara......Eller hur!!!Men risken/chansen att du ska träffa på en polis i Pajala är väl minimal. Se till att ha med tankkortet för du lär väl få härja på i flera timmar innan farbror blå hinner dit...
Trots att man inte skall vara rädd för att synas eller ta debatt så är det rätt onödigt även om man vet om att det inte är allmänt skoterförbud i vissa städer utanför normala skoteregioner.Stockholm saknar vad jag vet "allmänt skoterförbud".
En av oss blev stoppad i sthlm för några år sedan, och efter 45min medgav polisen efter en del ringande, att det inte var olagligt.
Jävulskt intelligent :blink:Läste en artikel i lokaltidningen som ja tyckt var rätt dum.
Hur tänker man om man gör nått sånt?
Snöskoter på släp - bakom släpet
FALUN
Polisen i Falun fick rapport om en bilist som hade en snöskoter på släp, bakom släpvagnen som var kopplat till bilen!
Bilförarens förklaring till polispatrullen som stoppade honom var att han inte lyckats få upp snöskotern på släpvagnen och därför knöt fast den bakom släpvagnen i stället. Han skulle transportera snöskotern till Västmanland.
Ingen bra idé tyckte polispatrullen som skrev rapport på händelsen med rubriken vårdslöshet i trafik.