http://www.blocket.se/arvidsjaur/MC_XPress_180hk_Turbo_Kit_31243570.htm?ca=2&w=3
Fan också, som en skänk från ovan så har dom ett 180hk kit på hyllan. Jag är nog egentligen sugen på 270hk-kittet, vad är det som skiljer? Är det bara lågkompskolvar och högre laddtryck och sedan gasa?
180hk-kittet lär vara snällare mot att käka rem, fast jag kör iofs max 50 mil per år, så det behöver man nog inte bry sig om egentligen. Sen har jag äntligen ett varmgarage, så nu kan man ju skruva när det börjar att jävlas.
Ok, Never Mind, jag har hittat info kring vilka hårdvaruskillnader det är mellan kitten.
Man får försöka att inte vara så impulsiv och köpa ett 270hk kit istället, fast där måste jag nog lejja bort installationen skulle jag tro. 180hk-kittet fixar jag enkelt själv, men att lyfta toppen på en 4t vette fan om jag klarar.
Fan också, som en skänk från ovan så har dom ett 180hk kit på hyllan. Jag är nog egentligen sugen på 270hk-kittet, vad är det som skiljer? Är det bara lågkompskolvar och högre laddtryck och sedan gasa?
180hk-kittet lär vara snällare mot att käka rem, fast jag kör iofs max 50 mil per år, så det behöver man nog inte bry sig om egentligen. Sen har jag äntligen ett varmgarage, så nu kan man ju skruva när det börjar att jävlas.
Ok, Never Mind, jag har hittat info kring vilka hårdvaruskillnader det är mellan kitten.
Man får försöka att inte vara så impulsiv och köpa ett 270hk kit istället, fast där måste jag nog lejja bort installationen skulle jag tro. 180hk-kittet fixar jag enkelt själv, men att lyfta toppen på en 4t vette fan om jag klarar.
Last edited: