Grovsnus:
Japp... Min teori är att BRP kommer att satsa stenhårt på 2T i rekreationssektorn framöver... BARA 2T... Jag bara väntar på att de ska släppa 2T DI i PWC och ATV också... Nu har dom redan skaffat sig lite "korsfördelar" (minns inte det fina ordet) genom att använda samma teknik på två marknader (Utombordare, Snöskotrar) och mer kommer det att bli... Nu kan dom använda sig av samma "fusk" metoder som 4T, och det kommer att märkas...
NU går 2T DI tåget... Det är bäst för de andra att också hoppa på, annars blir det inte bra för dom... Sanna mina ord...
Fan, det verkar nästan som att jag är värsta BRP fantasten... Och det är jag också, just nu... Jag mår själv illa av det, men vad ska man göra,
I mina ögon är dom längst fram i motorutvecklingen...
Visst är det kul att det börjar dyka upp info om 2T DI på de mest oväntade ställena, som Wikipedia tex... Tidigare var det något suspekt som bara de mest "galna" (som jag tex) kände till, men det börjar spridas,
Andjul:
Det bästa för alla är faktiskt om man har så stor bredd som möjligt på utbudet, i det här fallet både 2T och 4T... Jag hoppas verkligen det, men jag är skeptisk...