J.Nilsson:
Du kanske har bommat det, men jag har varit Pro-2T i flera år... Jag var det långt innan planerna på att starta firma uppstod... Firman har jag haft sen Maj 2007 för övrigt... Gå in på SnowRiders forum och sök upp tråden "2T vs. 4T: Kalla fakta"... Kolla upp när den tråden startades och vem som startade den... Hint: Det var jag,
Och jo, man måste alltid argumentera för sin sak, och inte bara vänta... Annars är risken större att lögner och propaganda vinner i slutändan... Nu vill jag ju inte hävda att det har någonting med skotrar att göra men, hahaha... Baserar man sedan sin argumentation på fakta så går det ännu bättre,
Det handlar inte om resurser, det handlar om vad som går att få bättre... Alla pengar i världen räcker inte om inte förutsättningarna finns... Man kan inte bygga vad som helst bara för att man kan om det sedan inte går att sälja... Du slår för övrigt huvudet på spiken själv... Yamaha har så mycket annat dom håller på med så att lägga ner/sälja ut snöskoterdivisionen skulle inte störa dom ett smack... Dom skulle inte fälla en endaste liten tår...
Inom några veckor/månader får vi troligen se den/de första 2T DI... Jag hoppas att alla längtar lika mycket som jag,
Men det är jag säker på att alla gör, för jag kan ju inte tänka mig att någon är så illasinnad att den inte vill att 2T ska bli mycket bättre... Eller hur?