Västerbergslagens snöskoterklubb

Älvhöjdingen

Välkänd medlem
9 nov 2008
884
1
16
30
Älvhöjden
Hallå! :ciao: Tänkte höra om det är någon på forumet som är med där? :madgrin: Vore kul att veta lite vilka som är medlemmar där, vilka leder ni sköter om och lite sånt, samt vad som händer i klubben, om det händer nåt? Vill veta lite mer om klubben då det inte finns så mycket information därifrån i övrigt.
 

A.Holm1

Insane sledder
8 feb 2007
2.670
18
0
Grängesberg
Jo då det finns allt någon här, men jag är nog nästan själv tror jag...
Som du säger finns det inte mycket om klubben på nätet.
Om det händer nåt, jodå, vi försöker förbättra ledstandarden kontinuerligt. Ska ut ett gäng i skogen nu i helgen och fixa lite runt Rifallet, norr om Nittkvarn.
Vi sköter om lederna runt Grängesberg och vidare mot Ljungåsen>Svensksjön>Strömsdal>Älvhöjden>Hörken.
Önskar du kontakt med nån av oss är det bara att höra av sig...
 

Älvhöjdingen

Välkänd medlem
9 nov 2008
884
1
16
30
Älvhöjden
Okey, kul att det händer nåt iaf, :)
Tröttnade lite på lederna hemma så jag har tagit och röjt lite på eget insiativ hemikring på några ställen där det va hutlöst smalt, och hoppas att det inte gör nåt?
Bor i Älvhöjden så har röjt lite från mossarna upp till tornet då det är där jag åker när jag ska ut å köra.
Blir det något möte i vinter eller nåt liknande? Sen vore det kul att ha en karta över alla leder, går det att få tag i?

Mvh// Hampus
 

A.Holm1

Insane sledder
8 feb 2007
2.670
18
0
Grängesberg
Okej, Ja visst får du röja efter lederna om du vill.
Jo det kommer bli möten framöver, har inget besämt datum än men vi kommer såklart ha nåt möte innan säsongen drar igång.
Skickar ett pm med lite mer info.