v-kit

gu77a

Välkänd medlem
15 dec 2006
212
0
16
kalix
okey tordde först den var för gammal för v-kit så ville bara kolla med er först =) men tack för svaret iaf :)
 

gu77a

Välkänd medlem
15 dec 2006
212
0
16
kalix
har inte kollat ännu farsan tjorvar om att jag ska ha skotern så orginal som möjligt >.< men ska kolla så snart han inte ids bråka nå mer .... men kollade på hemmsidan men där fanns ingen för min årsmod förutom till typ wildcat >.< men kommer de fungera med en sådant kit eller? om de gör de kommer de bli stor skilnad på skotern ? :)
 

emmes

Välkänd medlem
1 apr 2006
252
0
16
har inte kollat ännu farsan tjorvar om att jag ska ha skotern så orginal som möjligt >.< men ska kolla så snart han inte ids bråka nå mer .... men kollade på hemmsidan men där fanns ingen för min årsmod förutom till typ wildcat >.< men kommer de fungera med en sådant kit eller? om de gör de kommer de bli stor skilnad på skotern ? :)
joo mest troligt iaf..
 

MrGreen

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.700
0
16
57
Hoting
Du måste ha ett kit som är för din motor, ett kit till en 700:a kommer sannolikt inte funka bra ihop med din 550 den kommer troligen gå sämre än original.
Ring Bengan han kan nog plocka ihop ett fungerande kit med vikter, fjädrar och helix till din 550