Rampen såg intressant ut, vore det möjligt att knäppa lite till bilder på den för att ev sno lite ideer? ;-)
VW Amarok -12
Ski-Doo Summit X 800 E-tec -11
Rampen såg intressant ut, vore det möjligt att knäppa lite till bilder på den för att ev sno lite ideer? ;-)
VW Amarok -12
Ski-Doo Summit X 800 E-tec -11
Håller på med nåt liknande själv till GMC:n, du har inte lust att skänka lite idéer och kanske starta en byggtråd på projektsidan??Nu är snart det nya däcket klart, bara stoppet vid hytten samt sista på rampen kvar. Tar 2st 154" och sen 2st till i kåpsläpet. Nu ska det bara komma lite snö så det finns någonstans att åka till...
Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
FETT! Lägg gärna upp bilder när hela ekipaget är lastat och klartNu är snart det nya däcket klart, bara stoppet vid hytten samt sista på rampen kvar. Tar 2st 154" och sen 2st till i kåpsläpet. Nu ska det bara komma lite snö så det finns någonstans att åka till...
Ha ha jag e inte bitter, men jag förstår dig. Jag kör bara en folkvagn visserligen en folkvagn för en halvmille men fortfarande bara en folkvagn.Åhh vad kul när goliath postar. Han loggar in ungefär en gång per halvår bara för att lägga in bilder på sitt garage och få alla andra att må dåligt.
Jag förstår fortfarande inte vad man måste göra för att kunna stoltsera med den bilparken. Jobba med Stugsittaren antagligen, eller sälja knark. Fränt är det i alla fall.
Kul Grattis till dina fina maskiner. I det sosse kontaminerade Sverige är det inte bra för folks mentala status att du postar sådant. En grå Volvo v50 skulle alla må bra utav.Audi R8 och Renegade BCX -11
Nu är snart det nya däcket klart, bara stoppet vid hytten samt sista på rampen kvar. Tar 2st 154" och sen 2st till i kåpsläpet. Nu ska det bara komma lite snö så det finns någonstans att åka till...