Gick förbi en Rage och då såg det ut som dom satt på innre fästet för krängningshämnaren.jkarlss7 skrev:Snackade med Danne på YamahaCenter igår om brända slides..
Han sa att detta problem är ju inte direkt nytt på 50 kammars mattor. Det enda som riktigt hjälper är just isrivare. Enligt han så skulle inte ens mera hjul hjälpa vilket jag har lite svårt att ta till mig.
I alla fall så verkar dom rivare som fanns här i Luleå inta gå att sätta annat än på sidan. (Kanske man kan "modda" om dom...) Danne snackade om att Yamaha håller på att ta fram en typ som skall sitta under buken men han visste inte om dom vara klara än...
Tackar för svaret, ska kolla med YamahaCenter ifall dom har hemma.jkarlss7 skrev:Ser att du finns i Sundsvall men dom finns ialf på YamahaCenter i Luleå
Det är väl en smaksak skulle jag tro .. Dom borde ju fungera ungefär likadant ..mikuni skrev:Vad kostar dom dära isrivarna med vajer? och vad är att föredra dom eller sådana man fäster på skidorna som kan fällas ut och in om ni nu förstår vad jag menar alltså "vanliga" isrivare.
600 sek skulle dom ha på YamahaCenter i Sundsvallmikuni skrev:Vad kostar dom dära isrivarna med vajer? och vad är att föredra dom eller sådana man fäster på skidorna som kan fällas ut och in om ni nu förstår vad jag menar alltså "vanliga" isrivare.