vart åker du skoter?

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Jag bor ju i de allra södraste delarna av norrland (Gästrikland) här omkring så blir det mest körning på lederna och lite friare åkning på sjöarna när man är säker på att isarna är ok.

Har inte rastat Edgen i fjällen något men kan nog bli en resa till jämtland med jobbarpolare något tag den stundande säsongen.
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
både med familjen och själv.. Nöjes åkning, åker på fjället och på leden hemma
 

skidoo_ss24

Välkänd medlem
4 nov 2004
622
0
16
Ockelbo
Jag bor också i södradelarna av Gästrikland så jag åker på barmark:(....nä då, de finns lite snö här också och då blir de på leder och sjöar och även en vecka om året till funäsdalen
 

andree_jump

Medlem
10 nov 2006
40
0
1
bengtsfors
jag bor i södra sverige men har haft 5 olika skotrar nu ahr ja en formula z 99a.. kör mest på sjöar.. men när väl snön är här så är det många fina skoterturer i skogen med kompisarna=)
 

Dragon

Välkänd medlem
1 dec 2005
132
0
6
Norge
Hei, har stuga i Tärnafjällen, så det blir en del kjøring på ledene deromkring. Kjører mye sammen med venner, men man henger jo som oftes med når familien skal på tur..
Har ikke akkurat skotern som er bygd for lange, høye hopp, men man må jo leke litt av og til.;)
 

kx93

Välkänd medlem
12 nov 2006
262
0
16
härnösand
jag åker på gräs mattan för det finns ingen snö.. hehe nä jag åker på leder å på sjöarna leker lite..obs. bara när det finns snö :D
 

StubbRubb

Aktiv medlem
26 jan 2006
86
0
6
Ö-vik
Jag kör överallt där det går, mindre roligt är raka transportsträckor som sjöar och älvar. Föredrar led med 5-10cm nysnö på och utanför led bara läget tillåter det..Hmmm vill så gärna ut och leka lite.;)