ja, kan du ändra beställningen så köp hellre en MP och extrautrusta med handtagsvärme bak. -allt är fördraget o enkelt att stoppa dit.
jag behövde inte pynta då dom ändå hade den inne för en massa annat jobb(sänkningen) annars vet jag inte vad som gäller, kan bero på välviljan hos handlaren är jag rädd.Engström! uppgraderingarna som du har gjort om jag nu fattat
det rätt gällande backväxeln är det nåt man får pynta själv
lr.
Finns tyvär inga lägre rutor att köpa.Engström: Vart har du köpt den låga rutan till din eller har du bara kapat i orginalrutan? Tycker orginalrutan ligger just i synfältet så skulle gärna ha den lite lägre.
Kört 15 mil med min och är på det hela taget nöjd ända är väl att den isar rejält i tunneln så de låter och skrammlar om mattan och boggien.
det ända man kan invända är att den är FÖR stor så allt skramlar omkring i den, brukar stoppa i kläder/filtar trots att det inte behövs."Jättepacklådan" är ju guld, den åker aldrig bort på min MP
Du har nästan samma prylar som jag. Förutom strapulli har jag ett vajerblock och 100m lina.Har inga problem att fylla boxen, strapulli, bogserlina, ett litet rep, hopfällbar vedspis (ryms i ett gammalt litet laptopfodral), liten vedsäck dito, kaffepanna, stekpanna, extra handskar mm mm och boxen börjar "fyllna till"