Vevaxel

BiffBison

Aktiv medlem
1 jan 2000
54
0
1
Jag misstänker att de är något fel på vevaxeln på min mach z. tänkte försöka ta och kolla den å ev lämna in vevaxeln för rep. är det någon som har några tips angående sånt här? eller någon bra firma runt luleå?

Tack på förhand!
 

elachon

Aktiv medlem
1 jan 2000
50
0
1
Boden Sverige
om de e Skidoo renovering så rekomenderar jag Tords motorservice i norra bredåker (1mil från boden) Bodens Skoterguru!
tel till han är 0921-470290
www.tordsmotorservice.bd.se

Ski-Doo Blows you away om de e
 

BiffBison

Aktiv medlem
1 jan 2000
54
0
1
jo han är duktig men han har tydligen väldigt fullt upp just nu. och det är ju ändå en liten bit dit. och han använder nog dyra ski-doo reservdelar, typ lager som skf kan göra!
 

Rayden82

Medlem
1 jan 2000
44
0
1
annars finns ju pekka i piteå, alltså piteå motorslip eller vad dom heter, kan garanterat hjälpa dej.
 

Bola

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.117
25
48
Angående lagren så sitter det styrpinnar(dowel pin)som håller lagret på plats.
Tvekar att SKF gör sådana lager,dimensionen går säkert att fixa. Men dom små hålen för styrningen får man nog ordna själv i såfall.
;)
mvh: Bosse......

 

BiffBison

Aktiv medlem
1 jan 2000
54
0
1
ok. fast nu vet jag ju inte riktigt om det är något fel på den. men det lutar åt det eftersom det inte finns mycke annat kvar att kolla....
 

polaris_man

Medlem
1 jan 2000
10
0
1
Piteå
Tjena.
Om du vill ha ett bra arbete ska du lämna in den till Vestboms mekanisk i Gammelstan. Har själv lämnat in dit och han är noga och inte så dyr.