vilka filmer tycker ni är bäst

  • Trådskapare Ej medlem/Inloggad
  • Startdatum

i HATE phazer

Välkänd medlem
"citat" "Pga. den stora tidsåtgången för produktionsarbetet är "Norrland 2005" med största sannolikhet den sista filmen i "Norrland"-serien. Varje film innebär flera hundra mantimmar nedlagda på något som inte ger någon förtjänst, vilket inte längre känns ekonomiskt försvarbart. Om någon känner för att lämna ett bidrag, skicka ett mail."

:( tyvär så kommer det nog inte någon mer norrland film:( dom e verkligen skit bra... nån borde sponsra dom själv har man hela serien hemma:D
 

Nygge

Välkänd medlem
7 feb 2005
118
0
6
vännäs
heavy metal filmerna är bra mycke lössnön och klättring. annars är ju norrland filmerna riktigt bra också
 

haeggroth

Medlem
22 nov 2006
32
0
1
piteå/kiruna
System-1 , filmerna är bra det är ett gäng som bor i kiruna och kör jäkligt bra med skoter. Deras nyaste film är bra men inte så lång ,så hopaps på en ny snart

Hoppas det blir en bra film av dom från denhära vintern.

www.system-1.se

/robin

Ps , senare lägger jag ut en kortfilm när jag kör i vinter ska filma lite under jullåvet.
 
E

ejwbegysv

Norrland filmerna är helt ok tycker jag... Damion 2 också om man spolar förbi alla cross cenerna...

Är så hemskt less på alla slednecks 15000 olika hopp...

Puder å sånt skare va!
 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
så klart de kommer en 06. får man då hoppas på. för kvaliten på deras filmer är i klass ,med slednecks
De kommer ingen -06 tyvär, jag känner en killarna (jagar älg med han).. dom Får lägga ner så otroligt mycket tid på filmerna och så och får inte nå pengar för de och så. Så dom kommer inte göra nått mer.

Men Norrland är ju klart bästa svenska filmerna :)
 

luggen2

Aktiv medlem
4 sept 2006
66
0
6
Boden
Själv gillar jag Thunderstruck filmerna bäst tätt följd av Mountain mod mania! ToBe är inte så pjåkiga heller :)
 

jockemeec

Aktiv medlem
20 jan 2008
96
0
6
Arjeplog
haha kanske är ensam om de men jag tycker att det är betydligt mer underhållande att titta på svänska amatörfilmer så såm sledmageddon,slednez,damion mf änn att titta på typ slednecks