vilken skoter? hjälp tack!

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
äru full?? du har precis slutat 9an.. du har ju inte ens börjat en. hurfan vet du hur mkt du kommer va tvungen o plugga? Plugga gör man när snön har smällt.. Jag som jämt pluggar "host"..

j-son skrev:
hehe, ja det verkar ju logiskt :)

ja, det kanske blir lite mer körning nu när man har egen skoter! "underdrev"(kom inte på rätta ordet :D) kanske lite när jag sa att jag kör mindre än 100 mil/säsong. 180 mil är nog mer lagomt, men nu kanske det blir 300 mil/säsong. kommer nog inte ha så mkt ledig tid när jag ska gå naturvetenskapliga linjen, mkt plugga. men men, vill man ha ett bra jobb så man kan köpa många skotrar när man blir vuxen då får man avstå från lite latjolajban ibland :)


men åter till skotrarna :p om ni har några erfarenheter av saker som snabt slits ut och måste bytas, eller saker man måste kolla till lite oftare så skriv gärna det! modellerna är rev 440 -03 och summit 600 01-03! skirv gärna om svaga punkter som man kanske måste förstärka mm.mm. tacksam för svar!
 

j-son

Välkänd medlem
18 jul 2006
1.157
4
38
34
alla saäger att det e mkt plugga där, men sjklart pluggar jag inte på vintern så mkt :) man måste ju vara ute medans man kan! för på sommarn e det nästan omöjligt att vara ute för mig,jag har sån ***** hösnuva så det e inte sant! jag fick en sån där spruta i röven för nån vecka sen men inte har jag då kännt nån skillnad. rinner ur ögon o näsa likt f******at och hur mkt jag nyser ska vi inte ens tala om. och värmen gör det inte bättre. det e så otroligt skönt på vintern när man kan vara ute utan att behöva snörvla o snyta sig hela tiden och slippa dom där förbaskade ögondropparna som svider i ögonen.

vinter pwnes!
 

j-son

Välkänd medlem
18 jul 2006
1.157
4
38
34
jag har nu fått fina ramsor av en som kör blizzard men fortsätt gärna att skriva åndå om skotrarna! rev440/600 summit 600 01-03, tacksam för svar! skriv ALLT ni vet än om dem! tackar tackar! :D