Fryser jag i vinter då blir jag galen...bästa skoterkläderna på marknaden landa i brevlådan idag
Jo de e de jag tänkt mej för sitter dygne runt på youtube o kollar på tobes filmer när dom är ute o kör, hittade en härlig film dom filmade 2003!Jag lovar att du kommer ha förbannat kul.. så grymt kul att sitta å titta när man varit ute å lekt
Jag räknade med frakt.. dock slapp jag tull och moms.. hade väl en jäkla tur antar jagRäknar du med frakt då?
Jag hade sedan tidigare ett 16 gb SD som jag nu använder i kameran.. ingen aning hur länge totalt.. men jag spelade in ca 1 timme konstant körning med crossen och då gick de 10 gig med 720P och de var 80% kvar av batteritidenHur länge kan man spela in med den där hjälmkameran?
Vart beställde du klimkläderna och vad kostade dom?
Såg ju riktigt smidig ut den där multi verktyget
StenmarksMaskin levererade lite prylar idag
vad tycker du om den spaden? förstår att du inte har testat den men du kanske har nå synpunkter ändå
StenmarksMaskin levererade lite prylar idag
Jo det verkar smidigt! Får se om ja har nån nytta av detSåg ju riktigt smidig ut den där multi verktyget
Alltså spaden är ju liten.. man får nog skotta så inihelvete om skotern sitter fast, typ upphängd på fotstegenvad tycker du om den spaden? förstår att du inte har testat den men du kanske har nå synpunkter ändå