VM i Malå

Luvisen

Välkänd medlem
5 sept 2005
334
0
16
Överkalix
någon som har koll på vilka förare kommer från amerika? någon som skrivit att Hibbert kommer på Facebook.
Bert Söderström: Welcome to World Championship in Sweden Malå. I am a Swedish photograf and i will be in Malå to take pictures of the World Championship. We are happy that you are coming here to race in Sweden. I hope that you vill enjoy your days here in north of Sweden. Good Luck. //Bert
Pauline Hedström Så kan jag stolt skriva att den störste är klar för Skoter VM i Malå,
Tucker Hibbert proffset från USA. Han har vunnit fyra raka X-games guld. Det är rekord. Är den yngsta guldmedaljören genom tiderna i X-games.
 

Luvisen

Välkänd medlem
5 sept 2005
334
0
16
Överkalix
Bender, Hibbert och Cory Davis verkar vara klara

Hibbert tar med sig sin Monster/Arctic-cat så han lär bli snabb :)
 

Rbanan

Välkänd medlem
15 jan 2010
1.710
4
38
Luleå
Va tror ni? kommer svenskarna ha nå att sätta mot hibbert? dvs öhman, lidman etc.

Tucker verkar då ta vm på allvar då han har satt ihop sin monster/arctic till våran soppa samt utan dubb och gjort en skandinavisk bana att träna på.
 

släng_å_häng

Välkänd medlem
16 nov 2009
122
0
6
Umeå
nä känns inte som tucker kommer hit för att bli 2a... tror att om det är några som ska utmana han så är det nog nårsa eller öhman... ett stort frågetecken är då hur pass preppad öhmans ski-doo kommer vara och vem som gör det åt han... han lär ju inte hinna skeppa över den han har från staterna...
 

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Hörde rykten om att Öhman kommer åka Lynx.

Och att Revelj hade fått i uppgift att preppa en laddning Öhlinare så pass hårt han vågade utan att de skulle gå sönder.
 

Rbanan

Välkänd medlem
15 jan 2010
1.710
4
38
Luleå
Öhman har en lynx som dom har tillhandahållit han, körde även på den då han var hem under jul. Patrik på Swedish Mountain Products har gjort iordning motorerna åt öhman samt nårsa har jag för mig.
 

konan

Välkänd medlem
16 sept 2004
1.294
0
16
I Boden där solen alltid ler
hade vart en upplevelse att se hibbert köra på svensk mark ..såg honom i usa o d var som om de andra i heaten körde semi pro.men jag håller tummarna för nårsa, öhman, stenman, crille o lidman ..synd att man ej kommer från jobbet denna helg
 

Sneable

Välkänd medlem
26 mar 2009
280
0
16
Malå
Det kommer bli häftigt att se hibbert köra i sverige synd bara att vädret inte verkar matcha förra året
 

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Någon som har koll på bästa sätt att ha aktuella resultat från Malå eller ännu bättre om det någon väg finns streaming?