XLT sp -93..(ett vrak)

doffe29

Välkänd medlem
25 maj 2009
156
0
6
Älvkarleby
Som en gammal norrlänning så har skoterabstinensen hunnit ikapp mej nu, har bott i Fjollträsk sen 95, men nu har vi köpt hus =(2 st garage). i Älvkarleby där det kan finnas snö...:D vissa vintrar, så nu ska jag försöka fixa till maskinen :hmmmm:, kommer att lägga upp renoveringen på projektsidan om intresse finns, detta forum är guld värt för en återfalls mekare som mig, massor av bra tips och trix. kommer nog att ställa en massa frågor under tiden, största problemet är nog tiden.
 

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Ska bli trevligt att följa! XLT är en fin skoter men tyvärr har dom en tendens att gå sönder väldigt ofta :(
 

doffe29

Välkänd medlem
25 maj 2009
156
0
6
Älvkarleby
Ska bli trevligt att följa! XLT är en fin skoter men tyvärr har dom en tendens att gå sönder väldigt ofta :(
får hoppas att den håller ihop ett tag, om man får ihop den alls..:hmmmm: bara tänkt till att åka i närområde, kortare turer och pimpla lite i dalälven.
får väl skaffa sig en nyare när tillfälle ges, har ett hus som ska renoveras delvis också...
 

doffe29

Välkänd medlem
25 maj 2009
156
0
6
Älvkarleby
En fråga, angående lager hållarna på drivaxeln??, ska dom sitta i tunneln eller ?? så sitter en packning och mätar huset på insidan i buken.
var nog inte riktigt nykter när jag tog i sär detta...:beer: tacksam för ett snabbt svar..

ska försöka få upp lite bilder i kväll, men just nu sitter man fast på jobbet. jag som inte skulle jobba x-tra,,, men man är ju sugen på $$$$$$$..:D

har i allafall lackat och så smått börjat plocka ihop delarna, vänta på lite packboxar, insugsgummin mm mm
Bifogade bilder