yamaha nytro MTX 08?

bonde

Aktiv medlem
2 mar 2008
72
0
6
Luleå
Jag kan ju bara hälla med om att nog är Yamahas kvalitetsrykte kraftigt överdrivet..Själv har jag visserligen en Apex men det är precis samma skit.
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
Två ärliga Yamahaägare i samma tråd, det är inte varje dag!

TS: Jag beklagar, det verkar som att du fått ett måndagsex.
 

Viper_jogge

Välkänd medlem
19 nov 2012
114
0
6
Gottne
tråkigt att du haft problem.... första årsmodellerna har ju oftast mest klatter... bara titta på bilindustrin..
och måndags ex finns ju desstuom av alla märken. men förstår att du är besviken.
själv har ja kört yamaha i många år å inte haft nåra problem.
 

bonde

Aktiv medlem
2 mar 2008
72
0
6
Luleå
Jag har kört yamma sen 08 och haft problem med det mesta förutom motorn...Börjar bli rätt trött på allt rappel..
 

Backman

Välkänd medlem
29 feb 2008
380
0
16
Haparanda
jaja dags och fixa till skotern lite. någon som har mått/mall på rörfotsteg till mtx 08 ? och finns de något komplett variator kit till nytro mtx?
 

Backman

Välkänd medlem
29 feb 2008
380
0
16
Haparanda
eller bilder på vars man ska kapa. har betterboards nu. men är ju mycke överflödigt längre bak eller håller de ifall man kapar?
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Vore jag dig skulle jag titta väldigt länge på att helt enkelt montera Burandt-board istället för att försöka göra något vettigt av Better Boards:en du redan har.
Visst är det surt att bli sittande med ett gäng popnitshål i tunnelsidan från Better Boardsen, men du får ett fantastiskt fotsteg till förhållandevis små pengar med Burandt! :)