F
FlewFish
vågar man fråga hur mycket försäkringsbolaget betalar ut? Hur mycket betalade du för skotern?
Förjävligt när sånt här händer...
Förjävligt när sånt här händer...
Där har du faktiskt helt fel.... När det gäller försäkringar så är det sk. Omvänd bevisbörda.Hehe får man väl inte säga här men kolla på bilregistret www.vv.se så ser det. Allts vilket försäkringbolag ha hade ...Man ska ha klar för sig att försäkringbolaget är den part i detta som måste bevisa att den INTE har blivit stulen.
Säger man att något har blivit stulet så är det upp till dem att bevisa motsatsen om dom inte tror en.. så... Men det är surt att bli av med prylar. Skulle vara intressant å veta vart en 07a tar vägen....
crossbanan ?
Men det finns ju en del rykten som går runt och ett av dom är att skotern skall finnas i dalarna, så folk i dalatrakten får gärna hålla ögon och öron öppna, ja även övrigt folk såklart!
Enligt VV ær det forfarande stulet.f*n vilka svin.....haru funnit skotern än?
Njaa riktigt så är det ju inte. Det du kan göra är att bara berätta vad som hänt...Där har du faktiskt helt fel.... När det gäller försäkringar så är det sk. Omvänd bevisbörda.
Du måste bevisa din rätt till försäkringspengarna.
Alltså helt tvärtemot det svenska rättssystemet.. Skumt men helt sant!
Idioter som gör sådant här! :stupid:Regnr: på skotern ABJ630 Blå/svart
Släpvagnen återfanns på söndagen (19/11) vid fotbollsplan 2,5mil från Ö-vik (Mellansel). Backad igenom ett staket (såklart)..... Måste ju ha sönder nått..... Skotern spårlöst försvunnen!
Polisen i Ö-vik 0660-79300
Min mobil 070-3939038
Det är ju bra! Men att det är 2 år sen nu.. :/ Hoppas det slutade bra iaf!Idioter som gör sådant här! :stupid:
Jag bor ganska nära mellansel, ca 7 km därifrån. Säger till om jag märker någonting! Lider med dig. :bawling: