yamaha sx

Yamaha_vmax

Välkänd medlem
1 jan 2000
568
0
16
Mkt bra skoter...har en sån till salu för ett mkt bra pris...


Maila mig om du är intresserad av den:anders_king87@hotmail.com
 

flower

Välkänd medlem
1 jan 2000
340
0
16
men hur e en sån da? bra dämpare orginal? toppfart? mmmm.....????? OBS: en sx 600....
 
7

700an

Det är en fin skoter, men om jag vore du skulle jag köpa 700an, har en sån själv och den går grymt bra. Har satt pipor på den å den tar en RAVE 800 jag testat mot. Dämpningen e bra efter bra leder, men där det e stora bulor kan den slå igenom lite. Jag har köpt Öhlinare från en SXR och högfjädrat boggien. Inga problem, och nu har den grym dämpning.. Man kan sätta SXR orginaldämpare åxå. men jag fick tag i nå öhlinare så..

Det är i boggien alltså, fram är den bättre. däremot är väl 600 ännu lite bättre för den har ju öhlinare fram. Jag kan starkt rekomendera en SX du har en skoter som i prinsip är hur lättkörd som helst och om du köper en 700 en motor som inte går att få sönder och den e dessutom grymt lätttrimmad!

Lycka till
 

Mxbiker

Medlem
1 jan 2000
10
0
1
Jag har en summit 800X -01. den har som minst dragit 2,4l vid ledkörning ganska bra tempo men inget idiot gasande. Vid extremt lössnö och mycket lek så har den tagit 4,5-5 liter per mil.
Jag tycker att det är OK bränsleförbrukning.

Har även en Yamaha CF300 den drar 1,5 liter oavsett hur och var man kör med den.

:+