Bilder på era Polarisar!

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Bad lokala designfirman om en custom tunnel och tank-wrap då jag gillar originaldesignen. Sagt och gjort! :smile1:

 

ogge95

Välkänd medlem
13 apr 2011
1.575
3
38
28
Dvärsätt
SJUKT SNYGG och bra bild dessutom. Är det du som har trimmat den med dekaler? Var kommer kitet ifrån?
Tackar, tackar! Är sjukt nöjd själv faktiskt! :D
Japp det är jag som gjort det själv, kittet kommer ifrån Arctic Fx Graphic i USA. Känns som bra kvalité och riktigt snygga kitt! :)

Bilden är tagen av en fotograf som heter Mikael Sundström. :)
 

fanzy

Välkänd medlem
27 nov 2006
2.335
9
38
Lycksele
Ny släder för iår. Och självklart kunde man ju inte hålla fingrarna borta.
Ska på -13 fotsteg. fixa varitatorerna samt drevning och ev ett dekalkitt.
Första turen idag och är grymt imponerad över det nya chassiet! :)
 

440sks

Välkänd medlem
18 jan 2011
116
0
6
Nälden, Jämtland




Slänger in en bild på min fläktmaskin här också. IQ shift 550 136".
Inge riktig snö här än så har inte riktigt hunnit testat den. :wacko:
Men hittils nöjd:eyebrows:
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Ingen turbo, bara klistermärkerna än så länge...får se om det nånsin blir ngn turbokonvertering-än har jag inte upplevt motorn som problemet utan snarare skiten mellan styret och sadeln-och jag gillar verkligen känslan att den antagligen fungerar varje gång jag ska köra.

Dekalsatsen är i stort sätt kopierad från Bret Rasmussens fjolårsdesign (sånär som att det står "Polaris" isf "Arctic Cat" på sidorna, samt att Ed på Vilhelmina Motorcenter fick vara med på ett hörn också...)
Såg bilder på en M8 förra året med Assault-dekaler, och gillade verkligen det där lite förvirrande: "Vad är det för märke egentligen...?" ;)
Rasmussen är ju så starkt förknippad med Arctic att jag när jag beställde dekalerna tyckte det var en bra ide-sedan bytte han märke...nåja, jag gillar det ändå. :)


Asker: Bågen är från Lynx Boondocker. Kanten på chassiet kan lämnas kvar! :)
Passade nästan "like a glove"!
 

Slarva

Välkänd medlem
25 jan 2008
646
1
18
Gjorde mig en dunk+last hållare (hålen är handfilade då fräsen sa upp sig)


Hur den ser ut just nu, saknas några dekaler från dekalkittet som jag inte orkat satt dit än, men det får nog bli till helgen.