första tiden på filmen var ju helt ok, sen så efter ca 13-14 min så blir det för mkt fokus på Cory Davis och hans olycka är lite synd, visst äre kul med en förar presentation, men att se texten ALASKA 7gga och han som ser cool är lite svår smält enl mig,.
helt ok körning, men de känns som ett rätt så ointressant avbrott i filmen. Snyftaren börjar väll kanske inte fören efter 17min, och en hel del frän körning innan är helt ok. men you get the point.
Sen så efter 20min in i filmen så får vi lite krascher och riktigt skön musik, kanske mindre fakta i det uttalandet och mer personlig reflektion.. inte en rocklåt i hela filmen känns både fräscht och värdelöst (en avenged sevenfold låt fyller inte rockkvoten)
Sen så kommer Kalle och han sköter sig mkt bättre än i förra filmen, han får ju mer utrymme, är ju tom första talande i introt vilket jag tycker är rätt stort.
Burandt / Skinners del känns lite sådär, enorm åkning, men man är lite mätt på den, iaf jag. Helt otroliga skills och så, men, när man har bidragit med man kan ju inte hjälpa att man hade hoppats på leveransen av något nytt från teamets sida..
Sen så äre fin och helt ok körning /klippning resten av filmen, tycker inte att de första 20,30 är sämre än sista 20-30.
Lågpunkten i filmen är som sagt sagan om Cory och hans olycka och återkomsten för honom. Borde fokuserats på någon annan istället som till exempel så tycker jag de e väldigt märkligt att inte Chris Brown, tidigare Producent, är med alls i filmen han står bara med i rolllistan/tack till i slutet.
Tycker att lite bör han ju ha åstadkommit innan han bröt rygg/höften i vintras.
[video=youtube;hIg7hVkJc_E]http://www.youtube.com/watch?v=hIg7hVkJc_E[/video]