Kanske turbo från fabrik på ngn modell?Neee jag hoppas inte heller på barnskoter men yamaha sku behöva en barnskoter och en 100-110hk skoter för att få en helhet på sin lineup.
Men vi får väll vänta i 2 dagar till :/
Kanske turbo från fabrik på ngn modell?
Jag tror att dom börjar mjukt med en ny barnskoter:amuse:Neee jag hoppas inte heller på barnskoter men yamaha sku behöva en barnskoter och en 100-110hk skoter för att få en helhet på sin lineup.
Men vi får väll vänta i 2 dagar till :/
Det lär vara en Nytro med lite "lull lull" Nya modellerna kommer senare om det blir något nytt...Kommer det en "Special modell" känns det ju som de skulle vara något nytt..? Och för hoppningsvis igen barnskoter
Inget min yamaha handlare erbjuder och inget som står i deras broschyr?!Det "har" dom väl redan?
Har då fått för mig att man kan köpa en ny Nytro med turbo, åtminstone i USA? Sen hur egentligen "original" det är, ja det är väl en annan femma.
Tidningen Snöskoter Nr 6/2011Inget min yamaha handlare erbjuder och inget som står i deras broschyr?!
Det "har" dom väl redan?
Har då fått för mig att man kan köpa en ny Nytro med överladdning, åtminstone i USA? Sen hur egentligen "original" det är, ja det är väl en annan femma.
Ah, my bad. Var lite snabb, kompressor? Visste iaf att det fanns mpi turbo.. Förmodligen jänkarkvalité = Skit i jämförelse med mcxMPI supercharger är inte en turbo..... det är som namnet säger en supercharger, fanns väll antingen MPI supercharger elr Push? turbo
Samma som på deras facebook sida, ngn som tipsade om det förut tror ja?!dom släpte en teaser nu men man får inte se nått men nånting kommer imorrn iaf
http://www.yamaha-motor.com/sport/tease.aspx