inte jag, för det är inte så mycket snö kvar. Tror att den beter sig som de övriga xtx, men skidorna går fet bort om man ska köra lössnö.Testade ni TTX:en i lössnö?
Beter sig som de övriga XTX? Menas bra/dåligt, har själv ingen Xtx. Då är det byte av skidor som gäller?inte jag, för det är inte så mycket snö kvar. Tror att den beter sig som de övriga xtx, men skidorna går fet bort om man ska köra lössnö.
Jag ska åka och byta in min RTX och plocka ut en TTX.Någon som beställt?
Eller är hoppet nu MY2014..
Jag kollade på SkiDoo igår och kan tycka att yamahas stora fördel är att det inte finns så mycket skoter framför föraren.. Står man och kör på en yamaha har man rätt bra koll på vad som finns framför.. känns lite ovant på både SkiDoo och Polaris att det liksom är en motorhuv i vägen.. ÄR säkert inte många cm skillnad men jag tycker det märks..
Det gör du rätt i, synd att dom inte kommer färdigt med turbo..Jag ska åka och byta in min RTX och plocka ut en TTX.
Aa, de är synd, men de blir nog en turbo till vintern 2013/14Det gör du rätt i, synd att dom inte kommer färdigt med turbo..
Kan hålla med, köpte en Pro RMK igår efter 5 år på Nytro. kommer ta ett tag att vänja sig med den långa huven och avståndet till skidspetsarna.Någon som beställt?
Eller är hoppet nu MY2014..
Jag kollade på SkiDoo igår och kan tycka att yamahas stora fördel är att det inte finns så mycket skoter framför föraren.. Står man och kör på en yamaha har man rätt bra koll på vad som finns framför.. känns lite ovant på både SkiDoo och Polaris att det liksom är en motorhuv i vägen.. ÄR säkert inte många cm skillnad men jag tycker det märks..
Det må ju vara men att vänja sig vid den vertikala styrstången var inte det lättaste men när du väl gjort det vill du inte byta tillbaka, inte vid lössnö körning åtminstone.Kan hålla med, köpte en Pro RMK igår efter 5 år på Nytro. kommer ta ett tag att vänja sig med den långa huven och avståndet till skidspetsarna.
Det har du rätt i. Undrar hur det kommer gå vid första körningen, kommer väl att välta innåt vid första pudersvängen när jag försökt bryta som jag är van vid från Nytron.Det må ju vara men att vänja sig vid den vertikala styrstången var inte det lättaste men när du väl gjort det vill du inte byta tillbaka, inte vid lössnö körning åtminstone.