Poäng upp där.Jag tänker att det kanske blir problem med garantier om man inte använder orginalprylar. Ett elfel som svetsar lite kan vara svårt å skoja bort om man använder prylar från OK
Poäng upp där.Jag tänker att det kanske blir problem med garantier om man inte använder orginalprylar. Ett elfel som svetsar lite kan vara svårt å skoja bort om man använder prylar från OK
10-12% är inga problemHur mycket tror ni det går att göra på priset på en -16 skoter?
139.900: En Summit 800R SP 154" Black Ed
149.900 En Summit X 154" T3 800R E-tec
Sprillans nya, funderar på en sån eller Arctic Cat
Ingen aning men jag ska försöka ta reda på det för det lyste betydligt bättre än original på min summit. Framförallt annan färgtemp som kändes mer behaglig för ögat. Men det lyste även starkare.Vad för led lampor var det?
Dessa var det tydligen. (OPT7 Snowmobile LED Headlight Kit H4 9003 6000K 6K Xenon Blue Light Bulbs Sled)Ingen aning men jag ska försöka ta reda på det för det lyste betydligt bättre än original på min summit. Framförallt annan färgtemp som kändes mer behaglig för ögat. Men det lyste även starkare.
10-12% är inga problem
Har provat 2 olika led h4 på min summit. Båda lyser riktigt starkt, men ljusbilden på hellyset är kasst! Vinklar upp alldeles för lite. Ska komplettera med en liten ledramp på min så kommer de nog lysa grymt!Nån här som monterat LED h4 lampor på sin maskin?
Är det nått som Polaris åkarna har som är bättre så är det lyset.
Vill också ha bättre lyse på min Freeride.
Detta kit som xenonkungen säljer verkar ju lovande!
http://www.xenonkungen.com/se/led-diodlampor/halvljus-helljus-led/ledison-6g-headlights-h4.html
Att gå från freeride 146 ifjol till årets t3 154 är som natt och dag. Känns så fruktansvärt mycket piggareTackar.
Är en T3 helt annan än en 'vanlig' summit? Vissa säger att den 'går mycket bättre' än en vanlig, att dem är lågt drevade och annan växling i variatorn, Andra kammar vet Jag.