Här hålls diskussion angående förhoppningar, spekulationer, önskemål eller fakta för Lynx modellprogram 2020.
Enjoy!
Enjoy!
Jag håller med dig i grund och botten... Dock upplever jag att suget efter turboladdade maskiner blivit allt mer diskuterat och eftertraktat bland skoteråkare på senare år. Sen att alternativen för turbo har legat på andra märken än just Lynx kan vara en anledning till att det inte blivit mer populärt än det faktiskt är. Kanske fler skulle välja fyrtakt ifall alternativen faktiskt fanns, även hos Lynx.Men seriöst... varför ladda me fyrtakt på friåkningsmaskinerna när man har världens bästa tvåtakt???
Gå i samma fälla som Yamaha? Nätackt!
Helt klart är det så.Spon
Jag håller med dig i grund och botten... Dock upplever jag att suget efter turboladdade maskiner blivit allt mer diskuterat och eftertraktat bland skoteråkare på senare år. Sen att alternativen för turbo har legat på andra märken än just Lynx kan vara en anledning till att det inte blivit mer populärt än det faktiskt är. Kanske fler skulle välja fyrtakt ifall alternativen faktiskt fanns, även hos Lynx.
Bara en reflektion...
Vill inte ha en tickande bombMen seriöst... varför ladda me fyrtakt på friåkningsmaskinerna när man har världens bästa tvåtakt???
Gå i samma fälla som Yamaha? Nätackt!
Här hålls diskussion angående förhoppningar, spekulationer, önskemål eller fakta för Lynx modellprogram 2020.
Enjoy!