B brunte Medlem 29 jan 2006 16 0 1 Sundsvall 24 feb 2007 #1 Hej upptäckte igår att de fattas stag i framvagnen på min mxz -00 Det är dom som glider i trailingarmen vet inte vad det heter ? jag undrar om det går att köra skotern så ? Tacksam för alla svar! / Andreas
Hej upptäckte igår att de fattas stag i framvagnen på min mxz -00 Det är dom som glider i trailingarmen vet inte vad det heter ? jag undrar om det går att köra skotern så ? Tacksam för alla svar! / Andreas
B brunte Medlem 29 jan 2006 16 0 1 Sundsvall 24 feb 2007 #3 Sweeie skrev: Du menar alltså krängninghämmaren ? Click to expand... Ja så kanske det heter de är iaf dom som glider i ett spår på trailingarmen
Sweeie skrev: Du menar alltså krängninghämmaren ? Click to expand... Ja så kanske det heter de är iaf dom som glider i ett spår på trailingarmen
ZL_600 Välkänd medlem 10 feb 2006 920 0 16 33 Årefjällen med skoterförbud överallt www.freerider.se 24 feb 2007 #4 inga problem att köra utan.
B brunte Medlem 29 jan 2006 16 0 1 Sundsvall 24 feb 2007 #5 ZL_600 skrev: inga problem att köra utan. Click to expand... Okej va bra då vet ja! .. men ska ändå införskaffa det känns bättre det !
ZL_600 skrev: inga problem att köra utan. Click to expand... Okej va bra då vet ja! .. men ska ändå införskaffa det känns bättre det !
Quiksilver Välkänd medlem 9 feb 2007 198 0 6 Piteå 24 feb 2007 #6 Det är både för och nackdelar med att vara utan krängningshämmare. Fördelar: Fjädringen arbetar mera individuellt Lättare at hantera skotern vid skråkörning Nackdelar: Sämre kurvtakningsförmåga (tippigare) finns säkert fler men det var dem jag kom på nu.
Det är både för och nackdelar med att vara utan krängningshämmare. Fördelar: Fjädringen arbetar mera individuellt Lättare at hantera skotern vid skråkörning Nackdelar: Sämre kurvtakningsförmåga (tippigare) finns säkert fler men det var dem jag kom på nu.
O o1zzon Aktiv medlem 22 sept 2006 51 0 1 sundsvall 3 mar 2007 #7 men gere nu brunte de är ju klart att du ska åka utan