Jo har läst de jag med, men tänkte att någon kankse testat eller så, men aja får väll leta upp en annan då.ZR / ZL / Mountain 500 / 600 / EFI 2000-03
Så står det på deras hemsida iallafall..
okok, har redan fixat styre osv , de jag vill fixa nu är Slutburk, bättre matta och ev variatorkitt.Lägg pengarna på ett v-kitt istället, om du nu inte redan har ett v-kitt.
Hade en speedtech burk på Vipern, visst jag å polarna tyckte den lät skönt. Men det gjorde i grannarna och ännu mindre dom som var ute och gick på älven en fin vinter dag.
Ger ignen effekt. Köp ett v-kitt,fixa högre styre,bygg en dyna,nya medar.
okok så slitaget på motorn osv blir inte mer om man har v-kitt ?Finns egentligen bara fördelar med v-kitt. Det är de bästa trimm du kan sätta på en skoter.
Du får ner mkt mer effekt i snön, du får ett bättre klipp i maskinen och bättre växling.
okok , tack för svarenDe blir inge mer slitage på motorn. Bara fördelar me v-kitt.
En slutburk kan få skotern att skära om man har otur och inte kollar stiften.
okok, ja tror de lutar åt en 32 eller 38hmm jag skulle ta 32 annars kan det nog bli lite väl tungt åt 600 själv blir det 28 pga har bara 500
okok, vet av en 32a för ett bra pris satt , men hittar jag en 38 för ett vettigt pris så kankse man köper de då , ja den borde gå in tror jag för den är höjd i boggien.38..44 om de går in..den kommer orka, man ser ju hur många 600 som helst på blocket me 44as matta..tror ja har sett en zl 600 me 38as matta
jaha ok, men de borde nog gå, aja får se hur jag görjo men om den tar i fram i kylarn. Men ja skulle inte tagit nått mindre än 38a om man kör 50/50
okokhade en zr600 -00 som jag fick in en 38mm på utan problem.
jo de vet jag men jag undrar VAD för färg.Blästra och använda en värmetålig färg