ZRn jag hade fick jag att dra som mest typ 6-7 liter milen inte de svåraste att få den att göra de heller den drog juh för fan bensin när den stod stilla.
såg det själv också. Skrev fel...Nu ska jag försöka säga detta på ett snällt sätt,
men varje dag ser jag du skriver inlägg med tveksam till nästintill helt sanslöst fel information (läs ovan).
Nog för du säkert skriver endel korrekt också. Men som alla vet är detta ett forum..
Iallafall påstår du att MX:n har en tank på ~125 Liter
Kanske därför det blir fel och informationen på internet inte stämmer?såg det själv också. Skrev fel...
Och vilka menar du att jag har fel på? Har gissat på dom flästa trådarna ;P
Jag bortser inte helt från kostnaden,bara att den kommer i andra hand.130fi: så tänker jag också, men när det är som för mig, som kommer ca 10 mil på en ca 50liters tank så då börjar man faktiskt fundera på kostnaden också
Äh vet inte direkt men... kollar på internet (google, sweetIM, yahoo, farsan o.s.v) efter info om jag inte är säker på vad jag håller på med. Och jag tar infon därifrån och sätter in på forumet och jag har ärligt talat ingen aning om vad det handlar om Men när man väl stöter på information så tar man väll chansen? eller?? Även om det är rätt eller fel. Om du förstår...? (nu vart det lite skumt) :laugh:Kanske därför det blir fel och informationen på internet inte stämmer?