Strömsund!

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
hehe. de kan nog behövas, har inte tvättat den nå än i år å grönt syns de ju så förbannat väl på :p Å sen vill jag att den ska va någolunda ren när jag åker till Blåsjön om ett per veckor ;)

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
Åker ner på Fredag, är väl i storån kl 2-3 på dan...

Hämtar ut hyrskotern på lördag morgon ! Renegade 600 09! :)

Hör av er !!! 070 28 75 626

Är där hela vecka 16!

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
bara börja skruva micke. ja hade ja fått så hade ja slängt på värre matta, styrhöjjare och andra skidor men eftersom jag inte är rättmätige ägare till skrotet så kan ja tyvärr inte göra något ;/ vad ska du kapa om ja får fråga? ;)

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Hade tänkt börja kapa i bandtunneln :)

Ska bygga en Polaris Ruch fjädring bakdel ;)

Ne men ja tror ja ska göra om bakänden lite så de blir snyggare :) Nått liknande som de här är jag ute efter http://bd-xtreme.com/pro-liteseriesrearbumperkit05-07-1.aspx :D

Vill få ett avskalat å cleant utsende :)

Nån av er som vet om man kan sätta fast pakethållare å lyse från en M-serie maskin elr en XF utan nåra problem?

Last edited:

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Jo, de e nått speciellt med -09 look på arctic :) Nästa gång jag byter blir de en Crossfire. De fösrta jag kommer göra på den är att köpa lyftbåge, fotstegsgrejerna, baklyse och stänklapp från en -09a ;):D

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Haha. de får nog vänta tills jag har ett fast jobb å kan ta ett litet lån ;) Vill helst ha en Crossfire med svart buk å huv, -09an styrstång, en svart BOSS dyna med en grön linje, svartlackad framvagn och boggi, 38mm matta, sen ska de på så mkt gröna detaljer som möjligt, typ. huvgaller, svartgrön runta, grepplister, lyftbåge. m.m. :D :beer:

Jodå, den e fastmonterad med nya förstärkningarna ;):rock:

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
det skulle va svag sydlig vind, lagomt varmt, ca 7 grader och vanligt väder typ haha. klart ud ska med, ska tvinga fram mulle anton meck så kan vi på tråden ta en tur med varann på grillning osv ;)

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
ska dra mig utåt, men håll lite koll här så, skriv ditt mob nummer ifall du e sugen på att fara ut och köra en sväng eller något imorrn så kan ja slå en pling så länge du inte e här senare

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
Jag åker ner imorgon !

Men idag hände någon tråkigt med min polare som redan är där !

Idag när han körde så gick styrstången av och han fick gashäng och körde rakt in i ett träd ! :eek:

Inget brutet men han hade ont i revben/arm/huvet osv !

Visst hör ni av er ?
070-28 75 626

Mvh!

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
såg bra ut micke! jä*la tur han klara sig, ser ju ut å ha fått sig en rejäl pinne mot sig. jag hör inte av mig för jag har inga pengar på min telefon :)