Strömsund!

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
muråsen hetere, en bit efter tullingsås :) njae ett dike efter en led, sjukt mkt vatten på en lägda och sen skulle ja över på rätta spåret och det kommer ett dike framför och ja ska över men träffan en idiotisk sten eller stubbe som knuffar ut mig i dike å ja orka inte manövrera skotern från dike och ut i snön så ja tröck på och sen slutare med att det kom vatten på remmen så ja stanna upp :) jaaru man vill ju testa gränserna hos sig själva och hos en skoter. Den där venturen är nog bland det mest stryktåligaste ja sett. vi hade en bob med en person på efter också dessutom ;)

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
FAN!! Blir ingen fjälltur :( För lite snö i Bjåsjön så farbror har avbokat stugan :(

Blir de till å ställa bort skotern i helgen då lr? Mjo ser ut som så.. :(

Men jag kommer iaf att ha kvar pengarna :D 2700kr på fredagen den 24 och 1050kr till den sista :D

Men vad ska jag göra av pengarna? Nån som har nått tips?

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Med tanke på hur lite styrstål jag har kvar måste jag låta bli att korsa vägar, och då har vi bara kafloleden kvar :)

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
Sitter här nu sista dan i Storån och har kommit in på mitt mobila bredband (Det tog jätte länge att komma hit)

Ingen som hört av sig igen! :mad:

Får bli till nästa säsong ! Då man har förarbeviset också!

//Tommy

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Ack.. då har man ställt bort skotern. Ett par vändor över sjön först och sedan hem till gården.

Eller inte.. Hursomhelst, slut på årets säsong.

rave600

Välkänd medlem
28 okt 2008
126
0
6
Norrbotten =)
Snart är det slut.. Inom kort är det sommar och stränder innan en ny vit säsong är på intågande.

Det dära är MYCKE snö om man kollar i boden för här kan man inte änns köra skoter:eek: fast då var de ju ett tag sen den dära bilden togs...Men nog finns de väll kvar lite snö eller här är de då bar mark över rallt :(

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Det dära är MYCKE snö om man kollar i boden för här kan man inte änns köra skoter:eek: fast då var de ju ett tag sen den dära bilden togs...Men nog finns de väll kvar lite snö eller här är de då bar mark över rallt :(
De e bart överallt nu. Isen på sjön har gått upp å de är inte många dar kvar tills all is e borta nu.

Ida hade vi 20 grader varmt i skuggan å inte ett moln på himmlen :D