jimmy "fejes" blaze viper

Larsanboy

Välkänd medlem
23 jul 2008
128
0
6
Piteå
Hejsan, jo fejes gamla fmx viper var ju till salu på blocket för ett tag sen om jag inte minns fel. Vem var det som köpte den? Skulle gärna vela ha massa bilder på den. Även andra bilder på rejält moddade viprar går också bra :)

B

Buktholmen

varför just viprar , när du har en Phazer ? :hmmmm:

Larsanboy

Välkänd medlem
23 jul 2008
128
0
6
Piteå
har för mig att frank huss har en del bilder på den när han ägde den!
kolla på hemsidan deras.
www.freerider.se
tack där, var 2st bilder på vipern. dock var dom inte så bra bild på hur den såg ut men. Om inte annat så fick man iaf se andra fina skoter bilder med massa snö som naturligtvis INTE minskade skotersuget som redan överstigit smärtgränsen. :p
Någon fler som vet något/har något att visa? :)

B

Buktholmen

Sv: jimmy "blaze" fejes viper

Haha , du kanske inte är lika petig som jag fast han kallas Jimmy Blaze , men heter Jimmy Fejes :aetsch:

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Sv: jimmy "blaze" fejes viper

Haha , du kanske inte är lika petig som jag fast han kallas Jimmy Blaze , men heter Jimmy Fejes :aetsch:
Han heter väl Jim men kallas för Jimmy, därför kan du inte vara så petig? :)

Larsanboy

Välkänd medlem
23 jul 2008
128
0
6
Piteå
Annars är de väl inte värre än att du drar iväg ett mejl till självaste frank huss och frågar om han har några bilder att skicka... adress finns på freerider.se
smart (Y) att jag inte tänkte på det och kollade efter deras mail :p får la göra det då :) men e han svensk eller? står location åre sweden? *-) men frank huss e ju inte vanligt svensson namn precis ;S blev lite förvirrad haha :p
men ingen här på forumet som vill dela med sig av sin egna moddade viper då? :)

Larsanboy

Välkänd medlem
23 jul 2008
128
0
6
Piteå
ahh härligt, för langade precis iväg ett mail på svenska, vart nästan lite orolig jag hade gjort bort mig å att han inte skulle fatta ett skvatt av vad som stod, haha :p

Larsanboy

Välkänd medlem
23 jul 2008
128
0
6
Piteå
Härligt, lägg upp den :D
i alla fall har jag inte fått något svar änn från frank huss. kollar han verkligt sin mail så ofta? tänkte det dära kanske bara är hans "hemsida/team" mail adress. och att han har en egen som "privat" mail? :p
I alla fall så kan ni fortfarande langa bilder på era egna moddade viprar :)