seriöst? :O serverkligen ut som att dämparen klarat sig
Ja, ser ut så på bilden, men när man kollar från en annan vinkel ser man att kolvstången är rejält krokig..
seriöst? :O serverkligen ut som att dämparen klarat sig
Var är du och kör?Lite bilder från dagens körning. Mycke snö är de.
Kvalitén är skit då jag drog ner den för att slippa vänta så j*vulskt på denna otroligt sega sida... Finns fler i mitt album om någon är intresserad av att kika.
*Bilder*
Tack tack, morsan kan ibland hon, haha. "Gör så här och försök hänga med nu då" :cheesy:Fina bilder Lubsor!!!
Hehe, de här är 2m utanför mitt hus. :biggrin1:Var är du och kör?
Om du langar msn i ett pm eller så, då blir de lättare att säga till om de nu skulle hända. För självklrt är de ok om följer, alltid kul med extra folk. :biggrin1:Jaja, du får säga till när du ska och köra runt bjästa området :beer:
Tackar. Blir nog en tur på lördagen här med. Måste byta rem först bara, den här rundan slaktade den, suck...trevliga bilder var ute själv en sväng nu i kväll, nu är man laddad för att åkte en massa på lördag när det är ljust...
ja har en matta som har 23mm kammar (320x38x23)... xDDet där är inte indyn, fotade en polare bara när han var ute och provkörde sin skidoo. Indyn går ju som en ubåt i snön, måste fixa nåt mer är 22mm kammar så man har nåt att skotta med