E
Ja han är inte klok! Är det ca -15C så kan vi vara ute heladagen och han har bara jenas på sig utan långkalsonger och under jackan har han bara en t-shirt medan jag själv har 3 underställ på mig och täckbyxor o jacka. Men han är ju 100% finne så det är väl så det är med den finska Sisu'nT-shirt??
Såg att en av dina andra bilder i tråden har kommit till användning i kommersiella sammanhang.
http://www.skoterevent.se/
Hur mycket betalade dom för den bilden?
Tack för att ni informerade mig om att jag var med på bild i affischen.det undrar faktiskt jag också. såg en sån där reklam grej här hemma i ström när den väl komme upp och första tanken var: men, där e ju david mach z undra om han fått pengar för de där.
varsågod :hello:Tack för att ni informerade mig om att jag var med på bild i affischen.
Nu har fotografen och reklambyrån gjort upp så fotografen får en slant och även jag ska får lite pengar:becky: så nu kan man tanka skotern några gånger till i vinter
metso´s gamla m7a? :becky:träsläden som jag håller på med på slöjden är inte helt färdig ska bort dem där pinarna som sticker upp. ni får väll gissa vad det är för model