Med 500hp tror jag inte det håller så bra, Man får byta rem efter 5km-1mil ocksåGRYM!
Sedan skulle man ha!!
Men hur håller det??
Med 500hp tror jag inte det håller så bra, Man får byta rem efter 5km-1mil ocksåGRYM!
Sedan skulle man ha!!
Men hur håller det??
Jo men tänk er tanken med 500hp i en rev eller re! Man kan inte komma många meter på en rem. :laugh: Men tänk på att 5-10km är vid fullgas repor. Samt att 500hp i en skoter blir ju extrema påfrestningar överallt i hela skotern. Kör man lugnt tar man ju sig långt. En snubbe från Gällivare hade 400hp i sin dragrace Rx1, I en tävling gick mattan av i starten, så det är ganska sjuka grejer.Ha![]()
5km-10km på en rem?
Vad grundar du det på? Att han släpper gasen och fastnar?Renegade 1200an med turbo verkade ju slö? Typ vid 4.30.
Kan inte hålla med om att den var slö direkt, den stannade ju av någon anledning, :hmmmm:Renegade 1200an med turbo verkade ju slö? Typ vid 4.30.
Jo det gör den nog. Jag menade inte bokstavligt att den är slö. Men det mata inte lika mycket som dom andra, (av dom jag såg) innan han släppte gasen eller vad som nu hände.Kan inte hålla med om att den var slö direkt, den stannade ju av någon anledning, :hmmmm:
Dessutom tror jag den skoter går bättre än både din Yamma och min Ski-Doo tillsammans... :laugh:
Han kanske bara behövde köra på halvgas för att ta sig dit upp...Jo det gör den nog. Jag menade inte bokstavligt att den är slö. Men det mata inte lika mycket som dom andra, (av dom jag såg) innan han släppte gasen eller vad som nu hände.
Den finns ocksåär de inte han som va med i nån av tidningarna här i jämtland? Fanns nån bild på en gammal john deere med en harley V-twin där dom körde på sommaren å drog ved![]()