Mjo. men se det som att köra skoter är ett privilegium.tycker det är upp till var och en vad man vill montera på sin skoter!!
hahahah hitta ett kompett system med pipa och burk du som låter mindere än vad det gör med bara en slutburk! good luck!!!
då haru aldrig hört en skoter med pipa/pipor förut. tkr du att det låter höggt med slutburk, då klarar du inte av att höra när man kör med pipa/pipor
måste ju vara en SLUTBURK som skriker och för oväsen. det verkar inte som de som sitter på skotrarna med ovan nämnda förstår vad vi andra medresenärer/åkare menar,
jag menar, det är en VISS skillnad på ett överdrivet bröl helt utan effektökning, snarare tvärtom, än ett tystare och vassare ljud som faktiskt låter fint och ger effekt, t ex ett komplett märkessystem av typ känt märke. låter vasst och inte så mkt. då menar jag inte VÄRSTINGSYSTEM MED STINGERS EL LIKNANDE.
Vill totalt DISSA allt som har med högljudda slutburkar att göra, de förstör bara för skoteråkare i form att man stör oss som åker med, och folk som bor i närheten (eller flera km ifrån) när dessa ska BRÖÖÖLA runt.
Jag ser gärna att även ni med dessa okristet onödiga prylarna svarar på detta.
tack
Neon=färgade lys rör.ursäkta om jag är helt dum i huvet när jag undrar vad neon är?
om ni tycker det finns ännu mer meningslösa saker att köpa til så DELA MED ER för all del!
Beror ju på om det är ett vanligt neonrör eller om det är ett led neon..
Led neon har ju betydligt mkt längre livslängd då det är massa dioder i dom, får man ett stenskott (till exempel) på ett vanligt neonrör så slocknar det ju direkt, men får man det på ett led neon så kanske en diod pajar men resten fortsätter lysa och det blir ingen skillnad på ljuset
Btw, jag är helt emot neon, på alla fordon, även på bilar.. det borde förbjudas.. värre fjortis styling får man ju leta efter..
Det är redan förbjudet med neon under bilen.. TUR!
Hahaha, neon på skoter. Jaa, det var fanimej det värsta jag har hört... Måste ju ligga 2:a på listan över meningslösa saker.Tror neon är mer meningslöst än en "slutburk"
T: Aldrig sett nyttan till att skaffa en slutburk. Den viktminskningen som man får genom ett byte har jag vääääldigt svårt att tro att man känner av.