Med gps hade det kanske funkat men kostar nog bra mycket mer än vad det smakar..abs med bara en roterande del (mattan) mot marken... sorry, immposible.
Med gps hade det kanske funkat men kostar nog bra mycket mer än vad det smakar..abs med bara en roterande del (mattan) mot marken... sorry, immposible.
på en skoter hade det bara varit med som hade gått sönder, tycker det är nog bökigt med EFI men det är ju bekvämt..Yeehaa. ABS. Så ni tycker inte att det räcker med en hel ny generation av bilförare som inte kan bromsa utan hjälpande elektronik? Att ordna till det är ingen konst utan frågan är vem som vill betala kostnadsökningen, viktökningen samt allt extra besvär.
Nja det är det väl ändå inte, Finns säkert många sätt att lösa det på. Det behöver ju inte funka som bilens ABS.abs med bara en roterande del (mattan) mot marken... sorry, immposible.
Funktionen broms/svänga är jag inte ute efter.. Vill bara att mattan ska tömmas på packad snö automatiskt.. Och det kan ju inte vara så svårt att tillverka..Men alltså, jag förstår inte varför ni ska ha abs på en skoter, ni kan väl ändå svänga och bromsa samtidigt? Det är ju inte så att man ska stanna snabbare eller så ?
Okey, jag förstår. Men går det inte bara att inte bromsa så hårt ?Funktionen broms/svänga är jag inte ute efter.. Vill bara att mattan ska tömmas på packad snö automatiskt.. Och det kan ju inte vara så svårt att tillverka..
Okey, jag förstår. Men går det inte bara att inte bromsa så hårt ?